FAQ pl.misc.dieta

41. Data: 2002-06-12 10:23:14

Temat: Re: FAQ pl.misc.dieta
Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> faktem jest ,ze wiedzy ezoterycznej nie przyswoiłem sobie na kursach dla
> dyplomowanych doradców zywienia optymalnego w takim stopniu jak ty.

NMSP!!!
Czarnyjanku, te Twoje "argumenty" są bez sensu. Kompromitujesz siebie i
metody żywieniowe, które reprezentujesz.
A z Leszkiem nie "wygrasz", ponieważ ma on bardzo obszerną wiedzę na temat
biochemii. Celowo napisałem "obszerną" a nie "dogłębną". Znając perfekcyjnie
tekst np. Biochemii Harpera można bez problemu udowodnić dowolną tezę. A
przynajmiej takie sprawić wrażenie.

> Leszku!!! twoja wiedza na temat odzywiania jest G....... warta.

Żółta kartka!!! Chociaż należy się czerwona (i zejście z boiska). Swoją
drogą takie wykrzyknięcie oznacza, że przyparł Cię do muru...

> jestes święcie przekonany ze na
> kursach w arkadii pozjadałes wszystkie rozumy

Odnoszę wrażenie, że to właśnie Leszek jest czołowym teoretykiem
"optymalnych", a jest w tej demagogii naprawdę świetny. Kwachu & syn &
szwagier itd zajmują się rodzinnym biznesem.

> W temacie przekonywania ciebie i innych czlonków sekty optymalnych patrz
wyzej.

W ten sposób możesz pisać na priva. Nie zapominaj, że Twoje opinie czytają
setki usenetowców. Jeżeli nie jesteś mocny w
teorii, to pisz o swoim i swoich znajomych doświadczeniu w odżywianiu. A
jeżeli nie zgadzają się one z tasiemcowymi teoriami optybiochemicznymi, tym
gorzej dla tych teorii.

Pozdrawiam, em.

42. Data: 2002-06-12 16:39:27

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeżeli nie zgadzają się one z tasiemcowymi teoriami optybiochemicznymi, tym

optymalny ????

43. Data: 2002-06-13 07:47:55

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> optymalny ????

Oj, Czarnyjanku, przeczytaj uważnie jeszcze raz.

Pozdrawiam, em.

Węglowodanożerca?
Razem czy osobno?
Dieta i trening a brak miesiaczki