optymalne proporcje?

1. Data: 2002-05-31 18:09:24

Temat: optymalne proporcje?
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o takich proporcjach w 100 g

7,7 g bialko
9,o g tłuszcz

energia 125 kcal

czy moze to byc optymalny posiłek????

2. Data: 2002-05-31 20:09:04

Temat: Re: optymalne proporcje?
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co sadzicie o takich proporcjach w 100 g
>
> 7,7 g bialko
> 9,o g tłuszcz
>
> energia 125 kcal

7,7 x 4 kcal = 30,8
9 x 9 kcal = 81
30,8 + 81 = 111,8 kcal
Ta brakująca reszta pewnie jest w węglowodanach, których nie uwzględniłeś?

> czy moze to byc optymalny posiłek????

Nie ma posiłków optymalnych. Liczy się bilans dnia.
Posiłek może być nieoptymalny, jeżeli ilość węglowodanów lub białek
przekracza dzienną normę.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2002-06-01 09:30:26

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 30,8 + 81 = 111,8 kcal
> Ta brakująca reszta pewnie jest w węglowodanach, których nie uwzględniłeś?

tak tak weglowodany oczywiscie:))

> Nie ma posiłków optymalnych. Liczy się bilans dnia.
> Posiłek może być  nieoptymalny, jeżeli ilość węglowodanów lub białek
> przekracza dzienną normę.

no własnie ale w tym wypadku chodzi mi o proporcje czy mozna je nazwac
opty??/

4. Data: 2002-06-01 12:08:12

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no własnie ale w tym wypadku chodzi mi o proporcje czy mozna je nazwac
> opty??/

Jeszcze raz powtarzam, że nie ma proporcji opty w jednym posiłku. Liczy się
bilans dnia. Teoretycznie jeden posiłek mógłby składać się z białek, drugi z
węglowodanów, a trzeci z samego tłuszczu. Praktycznie lepiej jest w każdym
posiłku stosować proporcje zbliżone do właściwych.

W przykładzie, który podałeś proporcje B:T mogły by być do zaakceptowania
dla intensywnie odchudzających się.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-06-03 09:25:43

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posiłku stosować proporcje zbliżone do właściwych.
>
> W przykładzie, który podałeś proporcje B:T mogły by być do zaakceptowania

podałem parametry karmy dla psów :)))
zycze smacznego tobie i braciom optymalnym

zloty kaganiec i brylantowa obroza dla optymalnych glosicieli prawdy

pozdrawiam
optymalnyhauhaujanek

6. Data: 2002-06-04 20:33:22

Temat: [pl.misc.dieta] Re: optymalne proporcje?
Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[pl.misc.dieta - moim zdaniem świetne]

-------- poczatek ----------

Szanowny(-a) c...@p...onet.pl <c...@p...onet.pl> zapodal(-a):

> [...]
> zycze smacznego tobie i braciom optymalnym
>
> zloty kaganiec i brylantowa obroza dla optymalnych glosicieli prawdy

-------- koniec ----------

podesłał,

--
Dominik Siedlak (bachus)
b...@i...pl

7. Data: 2002-06-05 06:08:28

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> podałem parametry karmy dla psów :)))

No i co z tego?

> zycze smacznego tobie i braciom optymalnym
>
> zloty kaganiec i brylantowa obroza dla optymalnych glosicieli prawdy

Musisz być bardzo nieszczęśliwym człowiekiem Czarnycharakterku. Bardzo Ci
współczuję. Tyle nienawiści i głupoty w jednej osobie. Jak Ty z sobą
wytrzymujesz?

8. Data: 2002-06-05 09:00:51

Temat: Re: [pl.misc.dieta] Re: optymalne proporcje?
Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny(-a) Użytkownik <b...@p...wp.pl> zapodal(-a):

> [pl.misc.dieta - moim zdaniem świetne]
>
> -------- poczatek ----------
>
> Szanowny(-a) c...@p...onet.pl <c...@p...onet.pl> zapodal(-a):

Miało iść gdzie indziej ;->

--
Dominik Siedlak (bachus)
b...@i...pl

9. Data: 2002-06-05 10:08:35

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DooMiniK"
> [pl.misc.dieta - moim zdaniem świetne]

Próba funkcji prhn() nieudana. Sugerowane poprawki w kodzie :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/