Dieta i trening a brak miesiaczki

1. Data: 2002-06-01 09:00:06

Temat: Re: Dieta i trening a brak miesiaczki
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> wrote in message
news:addrl3$jq6$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> w postaci braku miesiaczki................

> Nie napisałaś, jak długo nie pojawia się miesiączka. Jeżeli nie
> stosuje środków hormonalnych, ma nieregularne cykle i miesiączka nie
opóźnia
> się więcej niż miesiąc, to na razie nie ma się czym martwić - to się
często
> zdarza, szczególnie u nastolatek. Jeżeli opóźnia się dłużej niż miesiąc,
> warto iść do lekarza.

Uplynelo dopiero 5 dni od terminu, wczesniej cykle byly zawsze regularne co
28 dni, nie stosuje zadnych srodkow hormonalnych, wiek - 20 lat. Kolezance
zostalo jeszcze jakies 5-10 kg nadwagi. Ona wlasnie teraz zaczela zdrowiej
wygladac przez sport i diete, tylko z pojawil sie ten problem...

Ewelina

2. Data: 2002-06-02 16:01:02

Temat: Dieta i trening a brak miesiaczki
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanka juz zaczela sie cieszyc z utraty paru kg, a pojawil sie problem w
postaci braku miesiaczki. Ciaza wykluczona. Nie gloduje, praktycznie tylko
wyeliminowala ze swojego jadlospisu slodycze i wysokokaloryczne potrawy (nie
schodzi ponizej 1200kcal/dzien) ale tego co drugi dzien dolozyla dosc
intensywny wysilek fiz. na silowni i rower. Odchudzanie zaczela miesiac temu
i wlasnie zastanawia sie, co zrobic, bo przydaloby sie jeszcze stracic pare
kg i wytrwac na diecie z cwiczeniami przez pare tygodni, a nie chce szkodzic
sobie na zdrowiu... Nigdy nie miala zadnych problemow z menstruacja, wiec
brak miesiaczki moze byc zwiazany raczej tylko z odchudzaniem.

Co nalezy robic w takiej sytuacji? Czy sa jakies kobiety na grupie, ktore
mialy podobny problem? Musze jej cos poradzic i potrzebuje Waszej opinii :))

pozdrawiam
Ewelina

3. Data: 2002-06-02 19:28:22

Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialy podobny problem? Musze jej cos poradzic i potrzebuje Waszej opinii
:))
Przyczyn może być wiele i nie muszą być związane z odżywianiem lub wysiłkiem
sportowym. Nie napisałaś, jak długo nie pojawia się miesiączka. Jeżeli nie
[...]
warto iść do lekarza. Na tym etapie, jeżeli koleżanka nie ma innych
problemów zdrowotych (w tym otyłość!), wystarczy lekarz ogólny. Może to
kontrowersyjne, ale moim zdaniem nie warto przerywać zdrowego trybu życia!

--
mangha

May your aura grace my presence when the earth breathes
clean again.

4. Data: 2002-06-03 12:05:22

Od: "magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialy podobny problem? Musze jej cos poradzic i potrzebuje Waszej opinii

tak, razem z dwiema kolezankami z pracy robilysmy diete kopenhaska, kazda z
nas miala taki sam problem: miesiaczka opoznila sie o jakies dwa tygodnie.
magda

P.S. wydaje mi sie, ze przy wielu dietach jest to mozliwe i jest zwiazane z
wysilkiem organizmu. Raczej nic nie nalezy robic. Moze tylko skonczyc diete.

5. Data: 2002-06-04 07:01:17

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> 28 dni, nie stosuje zadnych srodkow hormonalnych, wiek - 20 lat. Kolezance
> zostalo jeszcze jakies 5-10 kg nadwagi. Ona wlasnie teraz zaczela zdrowiej
> wygladac przez sport i diete, tylko z pojawil sie ten problem...

mysle ze nie ma sie czym przejmowac..
u mnie bylo podobnie kilka miesiecy temu - zaczelam sie odchudzac, do tego
silownia, aerobik, i jedno krwawienie sie nie pojawilo..
po miesiacu wszystko wrocilo do normy, takze
trzeba przeczekac i tyle

pozdrawiam
mag

6. Data: 2002-07-07 15:47:45

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialam taki problem...nie mialam okresu juz prawie rok...
Trzeba pojsc do lekarza aby stwierdzil czy organizm funkcjonuje prawidlowo
czy zatrzymanie menstruacji jest spowodowane tylko i wylacznie
odchudzaniem...
Napewno da jakies leki
Mnie osobiscie nie pomogly... a stosowalam pol roku
polecam ziola...juz po 2 miesiacach wszystko wrocilo do normy...poza tym
samopoczucie znacznie sie polepszylo

Elan
ps.Dla zainteresowanych moge podac sklad

7. Data: 2002-07-10 19:48:57

Od: "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. ja mam podobny problem. Trenuje Karate Tradycyjne od 6 lat- 2 czasem
3 treningi w tygodniu po 2 h.Prowadze aktyfny tryb zycia. Zaniknela mi
miesiaczka, podobnie- kolo roku nie mialam no i nadal nie mam. Bylam u
ginekolca = i co? Przepisala mi pani tabletki ziolowe= castagmus. Mam
nadzieje ze pomoze.
A Ty jakie bralas?
Dzieki
Siewka

Użytkownik ELan <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag9nra$9t9$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2002-07-11 18:33:43

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miesiaczka, podobnie- kolo roku nie mialam no i nadal nie mam. Bylam u
> ginekolca = i co? Przepisala mi pani tabletki ziolowe= castagmus. Mam

Ja jak sobie przypominam luteine albo luteline...
wiem ze to byl silny lek...
a masz jakies dodatkowe dolegliwosci zwiazane z brakiem okresu? jakies bole
?
jezeli nie pomoga Ci te tabletki to mozesz sprobowac ziol...jak mowilam mnie
pomogly

ELan

9. Data: 2002-07-11 19:09:20

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-07-19 16:48:53

Od: "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie. Na szczescie nie mam innych objawów ( nic nie boli : ))

Użytkownik ELan <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agkjje$h55$...@n...tpi.pl...

> [...]
bole
> ?
> jezeli nie pomoga Ci te tabletki to mozesz sprobowac ziol...jak mowilam

optymalne proporcje?
Podobno Cisza :)
Cisza....
Dieta Cambridge-prosba o kontakt