Re: FAQ pl.misc.dieta

From: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: FAQ pl.misc.dieta
Date: Mon, 3 Jun 2002 07:03:07 +0200

> " Napoje takie jak: kawa, herbata, cola się nie liczą ponieważ są to
> diuretyki powodujące wydalanie wody z organizmu "
>
> ja jestem ciemny i nic nie rozumiem - to jak pije herbate to trace wode ?
> A jak pije piwo ?

Źle to sformułowałem. Chodzi mi o to, że pijąc takie napoje nie ma się
takiego uwodnienia (% H2O) w organizmie jak pijąc wodę. Ilość wody wydalonej
po wypiciu 1 l herbaty jest większa niż po wypiciu 1l czystej wody. Muszę to
jakoś inaczej napisać.

> Kazdy napoj prowadzi przeciez do wydalania wody - nie wydala ten, kto od
> dawna nie pije :) Po piwie szczegolnie ma sie ocohote isc i wydalic troche
> wody.
>
> Co to sa diuretyki ?

Np napoje mające działanie moczopędne. Kawa, cola, herbata, alkohol działa
moczopędnie (o piwie nawet nie wspominam :-). Woda nie jest diuretykiem, a
(o ile pamietam) sok jabłkowy zwiększa uwodnienie jeszcze bardziej od wody.
Nie pamiętam źródła tej informacji ale to było przy okazji omawiania napojów
powodujących zwiększone uwodnienie dla nurków, które zwiększa bezpieczeństwo
głębokiego nurkowania.

> no i jeszcze drobne czepialstwo - po co tyle licznikow na stronie ?
> Lamerstwo :)

Lamerstwo. Fakt. :-)
To dlatego, że pierwszy raz w życiu używam liczników i nie wiem, który jest
najlepsz. Na razie dałem kilka, później większość wyrzucę.

> "Dieta grup krwi. Dieta wymyślona nie wiadomo po co. Nic nie daje.
> Nie ma żadnych podstaw naukowych. " {Jan werbinski }

Oooo, nieeeeee.......! :-DD

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/