Re: FAQ pl.misc.dieta

Data: 2002-06-03 18:42:19
Temat: Re: FAQ pl.misc.dieta
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

> A ja nie. To nie jest żadne FAQ grupy. To jest kilka poglądów JW
> (słusznych lub nie) i innych wyczytanych przez niego w pisemkach...
> nie powiem, jakich, można się domyśleć.

Pisemko, z którego korzystałem przy pisaniu zapotrzebowania na witaminy
zostało podane jako źródło. Reszta była pisana z pamięci. Proszę o
_konstruktywną_ krytykę. Na razie nic nie wnosisz do dyskusji.

> FAQ musi być rzetelne, uczciwe, obiektywne. Tekst "Dieta" taki nie
> jest, wyraźnie jest nasycony zdaniem jego autora.

Prawdopodobnie każde FAQ nie przesycone entuzjazmem i uwielbieniem dla diety
optymalnej będzie dla Ciebie nierzetelne i nieuczciwe.
Co do obiektywności... Powiedz COKOLWIEK obiektywnego, na DOWOLNY temat a ja
ten obiektywizm podważę.

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/