Dieta -potrzebne przepisy

1. Data: 2003-06-24 18:05:38

Temat: Dieta -potrzebne przepisy
Od: "Agnieszka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Nie naleze do osób zorganizowany i planujacych a mój maz chce pozegnac sie z
kilkoma naprawde zbednimi kilogramami. Wybral diete nielaczenia Haya - mam
okropny problem z komponowaniem posilków zgodnych znia- a chce mu pomóc. bo
to juz jego kplejna próba pozbycia sie tluszczyku-nie chce by sie zalamal.
Blagam podajcie mi jakies przepisy badz wskazówke gdzie ich szukac. Prosze
wezmijcie pod uwage fakt iz mieszkam w malym miescie i o czesci produktów b.
lub mniej wyszukanych mozna tylko pomarzyc.np dzis szukalam chleba z pelnego
ziarna - nawet w piekarni o nim nie slyszeli a o chlebie tostowy z pelnego
ziarna chocby Schulstada - to juz kompletnie nikt nie slyszal (newet w
naszym marketach typu Dino, Polo, Zabka)- KOSZMAR. Pomózcie

pozdrowiania
Agnieszka

2. Data: 2003-06-24 18:15:45

Temat: Re: Dieta -potrzebne przepisy
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <s...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> ziarna chocby Schulstada - to juz kompletnie nikt nie slyszal (newet w
> naszym marketach typu Dino, Polo, Zabka)- KOSZMAR. Pomózcie

Najlepiej poczytaj grupe pl.misc.dieta
Ilona

3. Data: 2003-06-24 18:15:53

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <s...@i...pl> napisał >
> [...]
bo
> to juz jego kplejna próba pozbycia sie tluszczyku-nie chce by sie zalamal.

Proponuję zapytac na pl.misc.dieta może tam doradzą

Pozdrawiam
Kasia

4. Data: 2003-06-24 19:38:48

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisal(a):

> [...]
>to juz jego kplejna próba pozbycia sie tluszczyku-nie chce by sie zalamal.

Czego to ludzie nie wymysla w zwiazku z odchudzaniem. A to przeciez
takie proste jest....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

5. Data: 2003-06-25 00:53:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
> okropny problem z komponowaniem posilków zgodnych znia- a chce mu pomóc.

a nie lepiej po prostu jesc mniej, wiecej mniej kalorycznych produktow?
nawet jesli schudnie a potem znow zacznie jesc jak do tej pory to
przytyje jeszcze bardziej niz waga wyjsciowa (efekt jo-jo).

iwon(k)a

6. Data: 2003-06-25 05:36:16

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> Czego to ludzie nie wymysla w zwiazku z odchudzaniem. A to przeciez
> takie proste jest....

Wiesz jak bym chcial zeby to bylo proste dla mnie ???
Ale siedzac caly dzien w pracy - nawet nie moge zjechac tych glupich 5
kg w dol.
Wiem ze to glownie moja wina bo to ja mam slaba wole - ale nie mow ze
jest to latwe...

A jesli naprawde latwe to powiedz jak.

--
"Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)

7. Data: 2003-06-25 08:39:16

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki @ Work napisal(a):

>Wiesz jak bym chcial zeby to bylo proste dla mnie ???

Wystarczy odrobina konsekwencji. Ja zjechalem, o czym sie wciaz chwale
wszem i wobec ;--), 17 kg przez poltora roku. Najwiecej przez pierwsze
pol roku, aczkolwiek najbardziej widoczne (przez otoczenie) bylo
ostatnie kilka kg.

>Ale siedzac caly dzien w pracy

Ja mialem tak samo.

>- nawet nie moge zjechac tych glupich 5 kg w dol.
>Wiem ze to glownie moja wina bo to ja mam slaba wole - ale nie mow ze
>jest to latwe...
>
>A jesli naprawde latwe to powiedz jak.

Troche zmienilem styl odzywiania. Po pierwsze zrezygnowalem z cukru do
herbaty i kawy oraz ze slodyczy (w tym chipsow, itd). Czasem sobie na
jakiegos batonika pozwalalem. Jednoczesnie do pracy zaczalem zabierac
wiecej niz wczesniej normalnego jedzenia - 4 - 6 kromek chleba w
postaci kanapek, jablka, ogorki, jajka, jogurty, tak aby nie byc
glodnym i nei rzucac sie po powrocie do domu na obiad. Porcje obiadowe
zredukowalismy objetosciowo. Prawie zawsze jemy zupe i do drugiego ze
2-3 surowki. Unikalem stanu solidnego najedzenia sie. Na kolacje malo
pieczywa, ale czesto cos cieplego: jajecznica, kapucha z boczkiem,
kaszanka, fasolka szparagowa, bob. Teraz, od dluzszego czasu, wage mam
stabilna.

8. Data: 2003-06-25 10:30:22

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu brakuje mi slow. ;)

> [...]
> postaci kanapek, jablka, ogorki, jajka, jogurty,
>Prawie zawsze jemy zupe i do drugiego ze
> 2-3 surowki. Unikalem stanu solidnego najedzenia sie.

Po takiej diecie to ja bym przytyla z piec kilo w przeciagu 3 tygodni...
Coz , to zbyt zalezy od czlowieka... Nie ma sensu dawac rad, jak widze :)
Jedni na tym samy chudna, inni przybieraja na wadze.
Tym, co znalezli na siebie sposob tylko pogratulowac :)

Dla mnie jedynym sensownym rozwiazaniem np jest sport. Moze byc od 19 do
20.30 jak ostatnio, aby byl.
Inna sprawa, ze waga to akurat nie drgnela, choc wizulanie sie poprawilam :)
To pewnie ten przyrost miesni ;)

Pozdrawiam
Sasannka

9. Data: 2003-06-25 10:36:06

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Marcin E. Hamerla napisa?:

> [...]
> pieczywa, ale czesto cos cieplego: jajecznica, kapucha z boczkiem,
> kaszanka, fasolka szparagowa, bob. Teraz, od dluzszego czasu, wage mam

To co piszesz jest bardzo interesujace - i nawet nie wyglada na jakas
katorge. Sprawa wymaga konkretnego przemyslenia...

--
"Jes'li "a" oznacza szcze;s'cie, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
- umieje;tnos'c' trzymania je;zyka za ze;bami." (Albert Einstein)

10. Data: 2003-06-25 10:46:53

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Witkowska napisal(a):

>Po takiej diecie to ja bym przytyla z piec kilo w przeciagu 3 tygodni...

E tam. Moja znajoma z pracy twierdzila, ze malo je. Dziwnym trafem
zawsze trafialem na nia w bufecie gdy sobie batonika kupowala....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

moj dzem
Dla Danki!!!
zaginiony przepis
zajac vel krolik
POMOCY!! -ile proszku - błąd w przepisie?