Dilerka.

1. Data: 2022-01-13 20:04:18

Temat: Dilerka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KLASYCZNA DILERKA:
a) bezpłatna oferta najlepiej dla wszystkich
b) bezpłatne dawki ,,przypominające"(spadek nat. odporności do zera)
c) uzależnienie (sztuczna odporność od dawki do dawki)
d) SUKCES! - teraz już ZAPŁACISZ ile chcą i ZROBISZ wszystko za nast. 3
miesiące odporności.
A może i miesięcznie?
Taki nowy podatek. OD ŻYCIA.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-14 09:40:49

Temat: Re: Dilerka.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2022 o 20:04, XL pisze:
> [...]
> c) uzależnienie (sztuczna odporność od dawki do dawki)
> d) SUKCES! - teraz już ZAPŁACISZ ile chcą i ZROBISZ wszystko za nast. 3

Kasa to wersja optymistyczna, ale czy oni aby nie szykują czego gorszego
niż wyrwanie ludziom trochę kasy dla siebie?

3. Data: 2022-01-14 11:21:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Kasa to wersja optymistyczna, ale czy oni aby nie szykują czego gorszego
> niż wyrwanie ludziom trochę kasy dla siebie?

Dlatego o ROBIENIU też pisałam. Wizje szczegółowe sankcji za NIErobienie
mogą być różne, niestety, a obozy pracy przymusowej i odbieranie ludziom
dzieci to wśród nich raczej wersja light. :(

4. Data: 2022-01-14 12:14:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Kasa to wersja optymistyczna, ale czy oni aby nie szykują czego gorszego
> niż wyrwanie ludziom trochę kasy dla siebie?

No i popatrz, jak sie moje ,,teorie spiskowe" spełniają ?

,,SEGREGACJA narzedziem reżimu we wszystkich sferach życia

Sąd w Quebecu orzekł, że nieszczepiony ojciec
NIE MOZE JUZ WIDYWAC SIE ZE SWOIM DZIECKIEM po tym, jak zamieścił w
mediach społecz. antyszczepionkowe treści."

https://twitter.com/1949_stanislawa/status/148189723
6816699392?s=21

5. Data: 2022-01-15 11:15:57

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 11:21, XL pisze:

> Dlatego o ROBIENIU też pisałam. Wizje szczegółowe sankcji za NIErobienie
> mogą być różne, niestety, a obozy pracy przymusowej i odbieranie ludziom
> dzieci to wśród nich raczej wersja light. :(

Też obawiam się coraz większego terroru z ich strony. Już niektórzy
robią rzeczy absurdalne i szkodliwe byleby tylko pokazać że coś robią.

6. Data: 2022-01-15 11:16:43

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 12:14, XL pisze:

> [...]
> NIE MOZE JUZ WIDYWAC SIE ZE SWOIM DZIECKIEM po tym, jak zamieścił w
> mediach społecz. antyszczepionkowe treści."

Gdybym przeczytał to kilka/naście lat temu to zakwalifikowałbym takie
newsy jako wytwór wyobraźni autora książek gatunku fantasy. I niech ktoś
powie że edukacja i inne "zdobycze" cywilizacyjne zmieniają człowieka i
jego naturę.

7. Data: 2022-01-15 21:28:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> newsy jako wytwór wyobraźni autora książek gatunku fantasy. I niech ktoś
> powie że edukacja i inne "zdobycze" cywilizacyjne zmieniają człowieka i

Ja się od początku tej ,,pandemii" czuję jak w kinie na horrorze-fantasy. I
wciąż mam przeczucie, że moment kulminacyjny jeszcze nie nadszedł.

8. Data: 2022-01-16 12:51:48

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2022 o 21:28, XL pisze:

6816699392?s=21

> Ja się od początku tej ,,pandemii" czuję jak w kinie na horrorze-fantasy. I
> wciąż mam przeczucie, że moment kulminacyjny jeszcze nie nadszedł.

Możesz mieć rację, przecie tylu ludzi dało się już zaszpilować, a ta
szczepionka to nikt nie ukrywa że wielka niewiadoma.

zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwem
A co tam, przecież i tak zdechną, nie?
Co zrobiono Polakom - raport ?
Zrobili was w [wstaw pasujące słowo] ?
Kuriozum!