Dirko !!

1. Data: 2005-05-09 07:01:12

Temat: Dirko !!
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko,
odpisuję Ci i odpisuję, ale moje maile wracają.
Za dużo masz adresów ;-)))
Nie jestem pewna czy to co mam to 'Golden Tiara'.
Ma wprawdzie żółty brzeg, ale chyba szersze liście.
Często kupuje się coś z nazwą, a potem okazuje się, że z fałszywą.
Szczytem tego jest mój zakup sprzed miesiąca, kiedy kupując hostę 'Love Pat'
dostałam w fabrycznym opakowaniu piwonię !
Pozdrawiam
Majka

2. Data: 2005-05-09 07:22:26

Temat: Re: Dirko !!
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d5n24m$jug$1@nemesis.news.tpi.pl Majka
<m...@g...szczecin.pl> napisał(a):

> odpisuję Ci i odpisuję, ale moje maile wracają.
> Za dużo masz adresów ;-)))

Hejka. Majeczko! :-) Neostrada mi leży więc pozostaje adres, który
zaczyna się jacki.dirko, we środku małpa, a kończy wp.pl

> Nie jestem pewna czy to co mam to 'Golden Tiara'.
> Ma wprawdzie żółty brzeg, ale chyba szersze liście.

W takim razie odsadzamy dla Ciebie "Golden Tiarę" kupioną w sklepiku
przy OBocie w W-wie.
Pozdrawiam publicznie Ja...cki

3. Data: 2005-05-09 07:32:00

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>

> W takim razie odsadzamy dla Ciebie "Golden Tiarę" kupioną w sklepiku
> przy OBocie w W-wie.
> Pozdrawiam publicznie Ja...cki

Bardzo mi miło i dziękuję.

Majka

4. Data: 2005-05-10 18:53:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
Neostrada mi leży więc pozostaje adres, który
> zaczyna się jacki.dirko, we środku małpa, a kończy wp.pl
> >
> Pozdrawiam publicznie Ja...cki

Niestety nawet z powyższego adresu moje do Ciebie wraca z takim tekstem:
Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1)
:-(
Pozdrawiam pogodnie
skryba

Powojnik "Kacper"