Dla mamy...

1. Data: 2009-05-26 08:32:19

Temat: Dla mamy...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Najpięknięjsza piosenka dla mamy- dedykuję wszystkim mamom- z okazji
dzisiejszego święta...

http://www.youtube.com/watch?v=c2Ddoz-Ew_g&feature=r
elated

Chiron

2. Data: 2009-05-26 10:29:33

Temat: Re: Dla mamy...
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 10:32, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Najpięknięjsza piosenka dla mamy- dedykuję wszystkim mamom- z okazji
> [...]

W dzisiejszych czasach mamom raczej zadedykujemy to:
http://www.youtube.com/watch?v=msXoInq243c

Taka mała afirmacja od polskiego szmalcownika i antysemity.

A dla mojej mamy, której serce juz bić przestało:
http://www.youtube.com/watch?v=8FWj4ziMQuw

(A propos tego tanga przypominam sobie dowcip o zaciętej płycie, która
grała "jedynie ser... jedynie ser...":)

No i żeby jeszcze dodać cos sentymentalnego o matkach:
http://www.youtube.com/watch?v=e2yvjatUjpY

Ale na grupie psychologicznej to raczej chyba powinno się pisać o tych
paskudnych (sz)matkach, które niszczą nam życie. Tak bardziej
asertywnie na koniec:)

3. Data: 2009-05-26 10:51:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=msXoInq243c

Taka mała afirmacja od polskiego szmalcownika i antysemity.

Jeśli znasz takiego- to daj namiary. Ja- nie spotkałem (z wyjątkiem
wirtualnych, żyjących w umysłach makabrystów w rodzaju T.Gross). Piuosenka
piękna.

A dla mojej mamy, której serce juz bić przestało:
http://www.youtube.com/watch?v=8FWj4ziMQuw

(A propos tego tanga przypominam sobie dowcip o zaciętej płycie, która
grała "jedynie ser... jedynie ser...":)

No, też ładnie:-)

No i żeby jeszcze dodać cos sentymentalnego o matkach:
http://www.youtube.com/watch?v=e2yvjatUjpY

Moja mamusia ją bardzo lubiła...

Ale na grupie psychologicznej to raczej chyba powinno się pisać o tych
paskudnych (sz)matkach, które niszczą nam życie. Tak bardziej
asertywnie na koniec:)

Problem w tym, że żebyśmy nie wiem jakie mieli pretensje do naszych
rodziców- jeśli im nie przebaczymy, nie zaakceptujemy i pokochamy- o wiele
lepsi nie będziemy. Robili to, co mogli w danej chwili, by nas wychować. Czy
i my tak nie postępujemy? Bardzo łatwo z roli bezbronnej ofiary
przedzieżgnąć się w krzywdziciela...

Chiron

4. Data: 2009-05-27 23:04:09

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> lepsi nie będziemy. Robili to, co mogli w danej chwili, by nas wychować.
> Czy i my tak nie postępujemy? Bardzo łatwo z roli bezbronnej ofiary

Ale się zrobiło...ponuro.
Nie lepiej po kieliszku wina z róży zaśpiewać razem
http://www.youtube.com/watch?v=Lh4jBlQIq8w&feature=r
elated
?
zx