MAPA PRZESTEPSTW...

1. Data: 2009-05-26 10:10:15

Temat: MAPA PRZESTEPSTW...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... w wojsku. To nie tylko mapy, parę lat temu "samobójstwo" popełnił szyd
ulokowany w "uzbrojeniu". W ten sposób zamknięto drogę do szajki, też
szydowskiej, która doiła kasę z MON zostawiając wojsku polskiemu
przestarzały sprzęt wojskowy. Niektórzy z szaji mają immunitety
parlamentarne. Wojsko Polskie powinno przejść weryfikację na pochodzenie nie
tylko w Sztabie Generalnym, ale w całym Korpusie Oficerskim, oraz we
wszystkich powiązanych firmach. Inaczej Polska będzie bezbronna...

2. Data: 2009-05-26 19:25:43

Temat: Re: MAPA PRZESTEPSTW...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> ... w wojsku. To nie tylko mapy, par? lat temu "samob?jstwo" pope?ni? szyd
> ulokowany w "uzbrojeniu". W ten spos?b zamkni?to drog? do szajki, te?
> szydowskiej, kt?ra doi?a kas? z MON zostawiaj?c wojsku polskiemu
> przestarza?y sprz?t wojskowy. Niekt?rzy z szaji maj? immunitety
> parlamentarne. Wojsko Polskie powinno przej?? weryfikacj? na pochodzenie nie
> tylko w Sztabie Generalnym, ale w ca?ym Korpusie Oficerskim, oraz we
> wszystkich powi?zanych firmach. Inaczej Polska b?dzie bezbronna...

to się robi tak ,że bierze się takiego paslawiste za łeb, przywiązuje
za żyłke do tyłu samochodu I się go wlecze . A miło jest parzeć jak
ciało od kości odlatuje I kończą się Żydowskie teorie spiskowe.

3. Data: 2009-05-27 13:41:32

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I kończą się Żydowskie teorie spiskowe.

Mauo wiesz

4. Data: 2009-05-27 14:06:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 wrote:
O Mauo to niewiele ,ale on to chyba z Chin jest ,ale na temat urojeń
sporo ,ciebie też nieboraczku prześladują,bo one strasznie zaraźliwe
są I aby powstrzymać Pandemie ,trzeba no niestety izolować I kaftanik
też się często nadaje ,bo to wszędzie wrogów widzi ,ty też wrogów
widzisz ?

5. Data: 2009-05-27 16:20:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

Nie ryzykuj, ja jestem tylko głosem. Ale są tacy - imię ich Legion i szukają
takich jak ty, abyś zniknął i nie psuł Ziemi swoimi capimi odchodami. I nie
są Arabiakami.

6. Data: 2009-05-27 16:26:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tak,tak , twoje legiony zrobią ci dobrze w pierdlu.

7. Data: 2009-05-27 16:37:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

Panslavista wrote:

tak,tak , twoje legiony zrobią ci dobrze w pierdlu.

Widzisz kołku, powtarzasz swoją reasistowska i nazistowską mantrę i nie
rozumiesz tego co napisałem.

8. Data: 2009-05-27 17:06:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
Prawo zbrodniarzu nazywasz rasizmem ,a twojego posty to co, jak nie
czysty szwabizm I kołchozizm ruski popaprańcu .

9. Data: 2009-05-27 17:15:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Panslavista wrote:
Prawo zbrodniarzu nazywasz rasizmem ,a twojego posty to co, jak nie
czysty szwabizm I kołchozizm ruski popaprańcu .

Nie nazywaj prawem talmudyzmu stosowanego, to zżydolone wypaczone
spojrzenie na praworządność, daleka od ideałów prawa rzymskiego.
Nie szukaj w Polsce kibucników - wszyscy oni wrócą do Ereca.

10. Data: 2009-05-27 17:24:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

Polskiego prawo I praworządność państwa Polskiego obrażasz ,ci jak im
tam= kryminaliści,wypierdki społeczne się tym zajmują Locho
kryminalna .

Dla mamy...
He..he
Z Googla: