Dla przyszlych Matek! -propozycja

1. Data: 2000-09-19 12:53:22

Temat: Dla przyszlych Matek! -propozycja
Od: Joanna Górska <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam przyszle mamusie i nie tylko!!
Mam dla Was bardzo ciekawa ksiazke, ktora jest warta polecenia nade
wszystko.
Sama wybieram szukam a naprawde ta jedna ksiazka jest wystarczajaca i
wyczerpuje duzo tematow.
Nosi ona tytul "CIAZA- 40 KOLEJNYCH TYGODNI" napisana przez Glade B.
Curtis i wydana przez wyd. AMBER.
Poleca ja rowniez Instytut Matki i Dziecka w Warszawie
Ma naprawde wyczerpujace informacje na temat KAZDEGO TYGODNIA CIAZY a
nie jak w standardzie kazdy miesiac jest opisany.Poza tym fachowe rady,
proste wskazowki podane jasno i przystepnie.
W kazdym tygodniu opisane jest jak duze jest twoje dziecko, jak zmienia
sie twoja sylwetka, jak rozwija sie i rosnie twoje dziecko i jakie
zmiany zachodza w twoim orga nizmie, jak twoje postepowanie wplywa na
rozwoj dziecka i co powinnas jeszcze wiedziec.
Tak opisany jest kazdy tydzien!!
Polecam!!!!!

--
Joanna Górska
tel.kom. 0605 064 584

2. Data: 2000-09-19 13:07:24

Temat: Re: Dla przyszlych Matek! -propozycja
Od: Kachna <k...@7...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gůrska wrote:

> [...]
> wyczerpuje duzo tematow.
> Nosi ona tytul "CIAZA- 40 KOLEJNYCH TYGODNI" napisana przez Glade B.

dodam tez inna swietna pozycje tegoz autora
"Ciaza w pytaniach i odpowiedziach"
(albo jakos podobnie - bo ksiazka stoi na polce w domku)

pozdrawiam

Kachna

3. Data: 2000-09-20 19:53:51

Od: <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialabym polecic takze wydaje mi sie bardzo dobra ksiazke "Oto jestem -
ilustrowana opowiesc o pierwszych miesiacach zycia czlowieka" napisana przez
Wlozimierza Fijalkowskiego i Roksane Jedrzejewska-Wróbel...
Ilustrowana to nie znaczy, ze cala w rysunkach.... polecam.... ta ksiazka
trafia do serduszka czytelnika... Znakomita dla starszych dzieci w
wytlumaczeniu jak "powstaja" dzieci :))
Opisany jest tam tydzien po tygodniu + rózne uwagi (np. o blizniakach i
porodach cesarskich itp)...

Pozdrowienia

Ewa Borowicz

P.S. Jutro ide szukac w ksiegarniach ksiazki "ciaza - 40 kolejnych
tygodni"....

Użytkownik Joanna Górska <j...@k...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...pl...

4. Data: 2000-09-22 20:27:59

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zapraszam pod adres: www.fetalecho.z.pl
Pozdrowienia, Kasia Janiak
Użytkownik <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrowienia
>
> Ewa Borowicz
>
> P.S. Jutro ide szukac w ksiegarniach ksiazki "ciaza - 40 kolejnych

pl.sci.medycyna - banda nadetych ignorantow
Seks analny
pocenie się
pocenie się
Autoszczepionka