Dla równowagi

1. Data: 2021-11-25 15:58:04

Temat: Dla równowagi
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

...z bardzo aktywnym ostatnio szurstwem antyszczepionkowym.

https://oko.press/zybertowicz-nie-znamy-dlugofalowyc
h-skutkow-szczepionek/

"Zwraca jednak uwagę jak dobrze prof. Zybertowicz zna narrację środowisk
antyszczepionkowych. Opowieść o możliwych ,,długofalowych" skutkach
szczepionek jest propagowana przez nie od początku. Miało to się dziać
na najróżniejsze sposoby - szkody miało wywoływać ,,białko kolca" wiążąc
się z naszymi komórkami, szkodzić miał rzekomo zawarty w nich grafen."

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2021-11-25 17:19:11

Temat: Re: Dla równowagi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> ...z bardzo aktywnym ostatnio szurstwem antyszczepionkowym.

Skoro musisz ją sobie przywracać, to znaczy, że udało się komuś ją
zaburzyć.
To co, POWROTU do równowagi życzę ?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

3. Data: 2021-11-25 18:37:55

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 17:19, XL pisze:

> Skoro musisz ją sobie przywracać, to znaczy, że udało się komuś ją
> zaburzyć.

Zaburzyć to ty sobie możesz tylko wodę w swoim kiblu.
O ile masz tam wodę, bo po tym co piszesz można wyciągnąć wniosek, że
jeszcze nie wyszłaś ze sławojki.

> To co, POWROTU do równowagi życzę ?

Nie o swojej równowadze pisałem, ale jesteś zbyt tępa żeby to zrozumieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-11-25 20:26:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Zaburzyć to ty sobie możesz tylko wodę w swoim kiblu.
> O ile masz tam wodę, bo po tym co piszesz można wyciągnąć wniosek, że
> jeszcze nie wyszłaś ze sławojki.

Ba! - że nie mam zębów też, jako i to, że się zapijam siwuchą, nie wychodzę
z domu, mam smutne życie, itd. Jacy wy z Ewką jesteście zabawni. Lubicie
to, prawda? Daje wam to tzw. kopa? Na zdrowie ???

> Nie o swojej równowadze pisałem, ale jesteś zbyt tępa żeby to zrozumieć.

Jesteś zbyt tępy, aby jasno artykułować, co ci się tam pod deklem kłębi, po
prostu :)

5. Data: 2021-11-25 20:54:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 20:26, XL pisze:

> Ba! - że nie mam zębów też, jako i to, że się zapijam siwuchą, nie wychodzę
> z domu, mam smutne życie, itd. Jacy wy z Ewką jesteście zabawni.

Bo pewnie tę wódzię to ja tu na stole postawiłam...

> Lubicie
> to, prawda? Daje wam to tzw. kopa? Na zdrowie ???

Raczej ty lubisz. Tylko rykoszety jak zwykle bolesne się okazują, c' nie?

--

Ewa

6. Data: 2021-11-25 22:18:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Bo pewnie tę wódzię to ja tu na stole postawiłam...

Tu nie. Ty się alkoholizujesz u siebie.

> Raczej ty lubisz. Tylko rykoszety jak zwykle bolesne się okazują, c' nie?

Że niby to ty te ,,bolesne rykoszety"... ?
Kobito, twoje ,,rykoszety" łapię lewą stopą, podrzucam, przeżuwam i wypluwam
- OD ZAWSZE ?

Rykoszetem spadasz z listy. Bolesnym. ?

7. Data: 2021-11-26 10:58:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2021 o 22:18, XL pisze:

> Tu nie. Ty się alkoholizujesz u siebie.

Jeśli już, to tak. No i nie wódzią, weź nie obrzydzaj.

> Rykoszetem spadasz z listy. Bolesnym. ?

Oj, szkoda. To było bardzo wygodne mieć kwintesencję foliarskich
pomysłów w jednym miejscu. Ale już widzę poniżej, że z publikowania
ogłoszeń nie zrezygnowałaś. :-D

--
Ewa

GRIPEX DUOOOOOOO!!!!