Dla wszystkich tych, którzy wątpią w lepsze jutro ("gupie" disco polo)

1. Data: 2010-05-15 19:35:22

Temat: Dla wszystkich tych, którzy wątpią w lepsze jutro ("gupie" disco polo)
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głupie. nie głupie - tekst jednak wydał mi się bardzo ciekawy i
budujący. Polecam.

http://www.youtube.com/watch?v=q2hYUiSd-Zg

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2010-05-17 10:59:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze?

C H U J O Z A.

--
CB

r.googlegroups.com...

3. Data: 2010-05-17 19:17:39

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 12:59, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Szczerze?
>
> C H U J O Z A.

Dzięki za szczerość - doceniam. ;-)

Są gusta i guściki. Ja sam nie przepadam za disco polo (m.in dlatego
ostrzegłem w tytule). Żona jednak czasem słucha z córą i akurat ten
kawałek wpadł mi w ucho.

Nie no, co Ty chcesz od tekstu?

"wstawaj i walcz, to Twoje dzieło, wstawaj i walcz, o lepszy byt"..

E tam, dla mnie bomba. Tekst ładuje pozytywnie. Naprawdę, cb,
naprawdę! :-))

Pozdrawiam,
darr_d1

4. Data: 2010-05-17 19:25:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muzyczka, czy tekst - jedna wielka zafajdana, wieśniacka "chujoza",
jak dla mnie.
Sorry. ;)

--
CB

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

[...]

5. Data: 2010-05-17 21:17:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spójrz:
http://www.youtube.com/watch?v=yDAtZ-ZAR1c&fmt=18

M.in. ci ludzie są jak dla mnie po prostu muzyką.
Oni mogą sobie do mnie "mówić" praktycznie kiedy chcą i co chcą.

Twoje diskopolo jest IMHO żałosne i stanowi przekaz adresowany
w jakimś innym kierunku.
Nie moim.
Zupełnie.

6. Data: 2010-05-17 21:52:54

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 23:17, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> [...]
> Oni mogą sobie do mnie "mówić" praktycznie kiedy chcą i co chcą.
>
> Twoje diskopolo jest IMHO żałosne i stanowi przekaz adresowany

Hah, ależ ja naprawdę nie jestem fanem disco polo. ;-)

Faktem jest, że najlepiej i najprzyjemniej słucha się w piosence
przekazu (słownego), gdy jednocześnie trafia on też i w nasze gusta
muzyczne. Z drugiej jednak strony pasjonowałem się w swoim życiu tak
rozmaitymi gatunkami muzycznymi, że praktycznie nic mnie nie rusza.

Z Twoich klimatów bardzo mi się podoba to nagranie:

http://www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U

Generalnie dużo jest ciekawych utworów, których __chce__ się
słuchać. Paradoksalnie jednak te (nazwijmy to w uproszczeniu) mniej
udane zawierają czasem jakiś trafny czy ciekawy przekaz słowny.

Pozdrawiam,
darr_d1

7. Data: 2010-05-17 22:49:06

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 00:10, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Weź np posłuchaj dla odmiany tego:http://www.youtube.com/watch?v=s3TIl2WNtAo&fmt=
18

Hmmm... O gustach się nie dyskutuje. ;-)

Ale tony ładnie wyciąga. W sumie, na swój sposób, dość ładne.

Pozdrawiam,
darr_d1

8. Data: 2010-05-18 08:35:22

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com..

> Po co ten link zatem?

Dla fanów Marcina Millera pewnie.

Qra

9. Data: 2010-05-18 08:39:22

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 09:48, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Po co ten link zatem?

A ja to już wyjaśniłęm - w dalszej części mojej wypowiedzi, którą tu
wyciąłeś:

"Są gusta i guściki. Ja sam nie przepadam za disco polo (m.in dlatego
ostrzegłem w tytule). Żona jednak czasem słucha z córą i akurat ten
kawałek wpadł mi w ucho."

I napisałem również, dalej, że zainspiriwał mnie wyłącznie przekaz
słowny zawarty w tekście. :-)

Pozdrawiam,
darr_d1

10. Data: 2010-05-18 09:00:27

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> kawałek wpadł mi w ucho."
>
> I napisałem również, dalej, że zainspiriwał mnie wyłącznie przekaz

Daj spokój, każdy przecież by zrozumiał.
Ten debil po prostu wrzuca tutaj takie durne teksty
żeby wytrącić innych z równowagi i potem pewnie
ma z tego jakąś chorą radochę.
Generalnie jak trafiają się tutaj tego typu pytania,
to nie ma sensu ich wyjaśniać, podobnie jak odpowiadać
na głupawe teksty bo ich autor jest
albo tak ograniczony albo trolem z nudów lub z przymusu
zaczepiającym innych.
Robi się z tego tylko syf na grupie.
Piotrek

Lubię tego Palikota.