Dla znajacych aptekarstwo i farmacje

1. Data: 2000-08-06 09:07:12

Temat: Dla znajacych aptekarstwo i farmacje
Od: "Irek Sliwa" <i...@f...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redaguje czasopismo o problematyce farmaceutycznej i aptecznej, ktore jest
dystrybuowane do aptek, organizacji i firm farmaceutycznych. Chetnie
nawiazałbym kontakt z osobam potrafiacymi pisac ciekawie na tematy zwiazane
z aptekarstwem, farmacja i zdrowiem.
Zainteresowanych podjeciem wspołpracy proszę o
przeslanie wiadomosci emeilem.
Pozdrawiam
i...@f...w.pl

2. Data: 2000-08-06 15:27:17

Temat: Re: Dla znajacych aptekarstwo i farmacje
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy ja, osoba promujaca Zywienie Optymalne zamiast zywienia tabletkami,
tez moge cos napisac do tego czasopisma, jako przeciwwaga dla peanow i
reklamówek poszczegolnych tabletek produkowanych przez przemysl
farmaceutyczny?
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2000-08-06 16:18:40

Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <o...@p...com> wrote in message
> [...]
> tez moge cos napisac do tego czasopisma, jako przeciwwaga dla peanow i
> reklamówek poszczegolnych tabletek produkowanych przez przemysl

O rany! Daj spokój! Nie wytrzymaaaaam!!!
Zjedz żółtko albo kęs słoninki i przestań!!!

Przemysław Sługocki
s...@p...pl

4. Data: 2000-08-06 17:04:45

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>tez moge cos napisac do tego czasopisma, jako przeciwwaga dla peanow i
>reklamówek poszczegolnych tabletek produkowanych przez przemysl

O Zywieniu Optymalnym mozna pisac w czasopismie "wrozka" lub w najlepszym
wypadku w "Focusie". A to ma byc powazne pismo, o ile sie nie myle.

Adam B.

5. Data: 2000-08-06 17:24:55

Temat: bądź świadomym dawcą narządów
Od: "Wiktor Szczudlinski" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do zapoznania sie z nowa inicjatywa:
- "Bądź świadomym dawcą narządów" - http://www.dawca.gda.pl/main_pl.html
propagująca świadomą zgodę na transplantację narządów:

"Animatorami akcji są chirurg Maciej Śmietański, artysta plastyk
Jacek Kornacki oraz nauczyciel Marek Jasina. Autorzy pragną
rozpocząć powszechną dyskusję na temat świadomego dawstwa
narządów. Tą akcja dają szansę i możliwość wszystkim chętnym, na
manifestowanie swoich poglądów jak i decyzji dotyczących
transplantacji własnych narządów po śmierci.
Uczestnictwo w akcji jest swoistym akcesem woli.

Pragniemy wzbudzić dyskusję o celu przekazywania narządów i
przekonać, szczególnie młodych ludzi, że oprócz świadomego
dawstwa za życia (krew, szpik, nerka) nawet po śmierci można
przekazać cześć swego życia innym. Chcemy zmienić nastawienie
ludzi do transplantacji a przede wszystkim uświadomić, iż jest to
ważny problem etyczny i społeczny. Będziemy propagować modę na
świadomą zgodę na potencjalne dawstwo. Nie można bowiem żyć w
nieświadomości.

Docelowo, naszą intencją jest taka zmiana prawa, która stworzy
możliwość świadomej deklaracji każdego z nas, by po śmierci
umożliwić pobranie narządów z własnego ciała. W tym celu należy
stworzyć centralny bank dawców. "
[cytat ze strony www dotyczącej tej inicjatywy]

szczegóły na stronie : http://www.dawca.gda.pl/main_pl.html
na stronie znajduje sie rowniez min. sonda nt. "Czy chcesz być dawcą
narządów"
oraz informacje nt. ustawodastwa dotyczacego przeszczepiania narzadow

pozdrowienia
Wiktor Szczudlinski

6. Data: 2000-08-06 17:33:11

Temat: Re: bądź świadomym dawcą narządów
Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiktor Szczudlinski" <s...@p...wp.pl> wrote in message
> Zapraszam do zapoznania sie z nowa inicjatywa:
> - "Bądź świadomym dawcą narządów" - http://www.dawca.gda.pl/main_pl.html
> propagująca świadomą zgodę na transplantację narządów:

Jestem za

> "Czy chcesz być dawcą narządów"

Jeszcze nie teraz

> pozdrowienia
> Wiktor Szczudlinski

Również pozdrawiam
--
Przemysław Sługocki
s...@p...pl

7. Data: 2000-08-07 04:39:36

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiktor Szczudlinski napisał(a) w wiadomości: ...

>Docelowo, naszą intencją jest taka zmiana prawa, która stworzy
>możliwość świadomej deklaracji każdego z nas, by po śmierci
>umożliwić pobranie narządów z własnego ciała.

Przeciez istnieje zgoda domniemana, wiec w czym problem? A moze ma byc tak
jak w "Sensie zycia" Monty Pythona? Przychodzi ekipa do faceta do domu i
pobiera mu watrobe. :)

Adam B.

9. Data: 2000-08-08 09:08:30

Od: "Irek Sliwa" <i...@f...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> "Jacek" <o...@p...com> wrote in message
> >

> O rany! Daj spokój! Nie wytrzymaaaaam!!!
> Zjedz żółtko albo kęs słoninki i przestań!!!
> [...]

Moe podjby

8. Data: 2000-08-08 09:08:30

Od: "Irek Sliwa" <i...@f...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany! Daj spokój! Nie wytrzymaaaaam!!!
> Zjedz żółtko albo kęs słoninki i przestań!!!
> Pozdrawiam
> Przemysław Sługocki
> s...@p...pl

Moze podejmiesz polemike na lamach czasopisma.
Pozdrawiam - Irek
I...@f...w.pl

10. Data: 2000-08-08 10:28:10

Od: "Irek Sliwa" <i...@f...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> tez moge cos napisac do tego czasopisma, jako przeciwwaga dla peanow i
> reklamówek poszczegolnych tabletek produkowanych przez przemysl

Oczywiscie, ze mozes. Dyskusja lub jak to ujales "przeciwwaga dla peanow i
reklamówek ..." jest wskazana, moze sie czegos nowego dowiemy.
Pozdrawiam - Irek

> Irek Sliwa <i...@f...w.pl> wrote in message
> zwiazane

Re: Dlaczego Optymalni nie sa sektą?
Badania laboratoryjne - normy
Atopowe zapalenie skóry
Leczenie blizn oparzeniowych
Uboczne skutki dlugotrwalego przyjmowania lekow ??