Leczenie blizn oparzeniowych

1. Data: 2000-08-05 17:21:37

Temat: Leczenie blizn oparzeniowych
Od: j...@f...polbox.pl (jasch) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos orientuje sie jak obecnie wygladaja perspektywy leczenia
lub operacji w przypadku bardzo starej (ok. 20lat) blizny powstalej
po oparzeniu i operacji przeszczepu skory (operacja albo zle wyszla
albo nie objela calosci oparzenia - watpie czy udaloby sie dotrzec
do dokumentacji w szpitalu po tylu latach) Informacje, ktore uzyskuje
u dostepnych mi lekarzy sa b. ogolnikowe i zniechecajace. Czy
istnieja jakies placowki w kraju, ktore specjalizuja sie w podobnych
zabiegach (abrazja, laser, operacje itp.) i moznaby u nich zasiegnac
opini co da sie jeszcze zrobic?

Jacek

2. Data: 2000-08-05 19:51:56

Temat: Re: Leczenie blizn oparzeniowych
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Aug 2000, jasch wrote:

> Czy ktos orientuje sie jak obecnie wygladaja perspektywy leczenia
> lub operacji w przypadku bardzo starej (ok. 20lat) blizny powstalej
> po oparzeniu i operacji przeszczepu skory (operacja albo zle wyszla

jest to pytanie do chirurgow plastycznych i do nich trzeba sie
udac. Z racji koniecznosci indywidualnego podejscia do problemu
trzeba sie zwrocic bezposrednio do fachowcow w temacie.
Przez Internet nie da sie przypuszczam na ten temat udzielic
informacji lepszych niz ogolnikowych

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

3. Data: 2000-08-06 12:35:32

Od: j...@f...polbox.pl (jasch) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Aug 2000 21:51:56 +0200, Piotr Kasztelowicz

>jest to pytanie do chirurgow plastycznych i do nich trzeba sie
>udac. Z racji koniecznosci indywidualnego podejscia do problemu
>trzeba sie zwrocic bezposrednio do fachowcow w temacie.

Wlasnie w ta strone zmierza moje pytanie - jak szukac fachowcow ?
Na razie mysle o sprawdzeniu poprzez kase chorych, ktora placowka
ma podpisane odpowiednie umowy, wzglednie rozmawianie z chirurg.
w prywatnych klinikach. Byc moze lepszym rozwiazaniem bylby bezp.
kontakt z jakas placowka - np. z Siemianowicami.

>Przez Internet nie da sie przypuszczam na ten temat udzielic
>informacji lepszych niz ogolnikowych

Interesuja mnie wlasnie takie ogolniki :-)

Jacek

4. Data: 2000-08-08 06:24:26

Temat: Re: Re: Leczenie blizn oparzeniowych
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

j...@f...polbox.pl (jasch) napisał(a):

>Interesuja mnie wlasnie takie ogolniki :-)

Przepraszam, ze sie wtracam do dyskusji, ale tez jestem b.
zainteresowana ta sprawa. Czy obecnie istnieje jakas metoda "usuniecia"
blizn, zle zagojonych ran, itp.?

Gosia

Uboczne skutki dlugotrwalego przyjmowania lekow ??
Propozycja
Akademia Medyczna w Gdansku
problem z paznokciem
gronkowiec zlocisty