problem z paznokciem

1. Data: 2000-08-04 15:57:19

Temat: problem z paznokciem
Od: "Justyna J." <j...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad miesiac temu bylam na wielogodzinnej wyprawie w gorach w
nieodpowiednich butach. Na drugi dzien spuchly mi duze palce stop. Po kilku
kolejnych dniach paznokcie zrobily sie lekko fioletowe, a z pod jednego
lewego ) zaczela wyciekac ropa z krwia. Poszlam z tym do chirurga, ktory
zalecil mi moczenie w riwanolu przez tydzien, i jezeli w tym czasie sie nie
poprawi zglosic sie na sciagniecie paznokcia. Poprawilo sie, jednak teraz
troche sie przerazilam lewym palcem, moge pod paznokcia na cala dlugosc
plytki wlozyc kartke papieru.
Moze ktos mi doradzi, czy isc jeszcze raz do chirurga, czy nie ma sensu.
Jesli nie, to czy paznokiec sam odpadnie, a co jest pod spodem ? Palec mnie
nie boli, ale nie wiem jak bedzie bez paznokcia. Za 3 tygodnie czeka mnie
huczne wesele mojego brata, czy bede mogla tanczyc ?
Justyna

2. Data: 2000-08-05 20:11:21

Temat: Re: problem z paznokciem
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Aug 2000, Justyna J. wrote:

> Moze ktos mi doradzi, czy isc jeszcze raz do chirurga, czy nie ma sensu.

lepiej isc

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

gronkowiec zlocisty
VASOLASTINE
Nadmierne pocenie
witam
Serwis medyczny AFP podal taka wiadomosc :(