Dlaczego Bergamo?

1. Data: 2020-03-20 17:40:23

Temat: Dlaczego Bergamo?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Najgorsza sytuacja jest we Włoszech. Zdaniem lekarzy spotkanie Atalanty z
Valencią w Lidze Mistrzów mogło przyczynić się do rozwinięcia się pandemii
koronawirusa w Bergamo, w którym śmierć poniosło ponad pół tysiąca osób."
Więcej:
https://sport.radiozet.pl/Pilka-nozna/Koronawirus-Ni
emiecki-wirusolog-ostrzega-to-koniec-sportu-w-tym-ro
ku

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-20 18:14:01

Temat: Re: Dlaczego Bergamo?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 17:40, XL pisze:
> [...]
> koronawirusa w Bergamo, w którym śmierć poniosło ponad pół tysiąca osób."

Ale jak to? Przecież byli niezaszczepieni na koronawirusa i zachorowali?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2020-03-21 01:08:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale jak to? Przecież byli niezaszczepieni na koronawirusa i zachorowali?

Pytasz uprzejmie i sensownie - odpowiadam i uczę.

WŁAŚNIE SIĘ ZASZCZEPILI. Zupełnie jak kiedyś naturalnie ,,szczepili" się
ludzie przeciwko odrze: przechodząc ją w dzieciństwie nabywali trwałą
odporność. Teraz dzieci są szczepione p. odrze, po których odporność jest
tylko czasowa. Praktycznie nikt nie przechodzi odry w dzieciństwie, bo
wczesnymi szczepionkami wyeliminowano jej wirus z otoczenia, więc dzieci
nie chorują. I teraz dopiero odra stała się POSTRACHEM - kiedy człowiekowi
w młodym wieku (około 22 lat) kończy się odporność poszczepienna, jest od
tej chwili bezbronny. A odra u dorosłego to już insza inszość, niż u
dziecka. Baaaaaardzo inna inszość. I to baaaardzo GORSZA inszość. W dodatku
taki człowiek nikogo już nie obchodzi - nie ma obowiązkowego doszczepienia
(powtórzenia szczepienia) dla niego!
Dlatego mądry człowiek mający dzieci nie szczepi ich p. odrze, tylko
organizuje im odra-party z chorującymi dziećmi i CHRONI je na całe zycie.

Niestety koronaparty nie jest takie zbawienne, bo daje odporność - ale
tylko na AKTUALNY szczep.
Za pół roku będzie nowy szczep i znowu można jesienią zachorować. Tak
wyglądajy trzy rzuty hiszpanki - wiosenny w miarę łagodny, potem tragiczny
jesienny, po czym słaby wiosenny.
Dlatego przewiduje się to samo teraz - tzn. że pandemia potrwa do wiosny
2021z

Mam nadzieję, że rozumiesz. Choć nie mam satysfakcji żadnej, bo twoje
rozumienie mi w sumie zwisa - jedynie do perspektywy pandemii do następnej
wiosny mam bardzo nieobojętny stosunek: jestem przerażona. Nią samą oraz
wszystkimi jej następstwami w życiu tych, którzy się jej wywiną...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-21 01:13:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Dlatego mądry człowiek mający dzieci nie szczepi ich p. odrze, tylko
> organizuje im odra-party z chorującymi dziećmi

innych mądrych ludzi

> [...]

> wiosny mam bardzo nieobojętny stosunek: jestem przerażona. Nią samą oraz
> wszystkimi jej następstwami w życiu tych, którzy się jej wywiną...

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-21 09:03:21

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Więcej:
> https://sport.radiozet.pl/Pilka-nozna/Koronawirus-Ni
emiecki-wirusolog-ostrzega-to-koniec-sportu-w-tym-ro

Możliwe, choć moim zdaniem bardziej chodzi o styl bycia jaki prowadzą
Włosi. Jest to naród wybitnie stadny. Nawet zwykle domowe obiady u nich
to wręcz "imprezy masowe".

6. Data: 2020-03-21 18:19:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 01:08, XL pisze:

> Pytasz uprzejmie i sensownie - odpowiadam i uczę.

A kto cię tak oszukał, że niby uczysz?
Twoje antyszczepionkowe, homofobiczne i nacjonalistyczne brednie nic z
nauką wspólnego nie mają, a wręcz przeciwnie. Tyle razy już ci to
tłumaczyłem i jeszcze nie dotarło?

> WŁAŚNIE SIĘ ZASZCZEPILI.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

[ciach twoje głupoty]

> Dlatego mądry człowiek mający dzieci nie szczepi ich p. odrze, tylko
> organizuje im odra-party z chorującymi dziećmi i CHRONI je na całe zycie.

Bredzisz. Trzeba być debilem żeby coś takiego organizować.
Zapytaj swojego lekarza. Nie wierzysz mu? To po chuj do niego chodzisz?
Zacznij chodzić do znachora Zięby. A nie... oszust spierdolił przed
odpowiedzialnością za dużą wodę.

> Mam nadzieję, że rozumiesz.

Od dawna rozumiem, że masz bałagan w głowie. Nic nowego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-03-21 19:30:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> odpowiedzialnością za dużą wodę.

> Od dawna rozumiem, że masz bałagan w głowie. Nic nowego.

No no. Rzeczywiście rozmawiam z chamem. A miałam moment wahania.
Pssss, pssssss, psssssss (spray).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-21 20:17:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

9. Data: 2020-03-21 21:07:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 19:30, XL pisze:

> No no. Rzeczywiście rozmawiam z chamem. A miałam moment wahania.
> Pssss, pssssss, psssssss (spray).

A ja rzeczywiście rozmawiam z antyszczepionkową idiotką, homofobką,
rasistką i nacjonalistką. Po przeczytaniu kilku twoich pierwszych postów
nie miałem momentu zawahania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2020-03-21 21:20:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A ja rzeczywiście rozmawiam z antyszczepionkową idiotką, homofobką,
> rasistką i nacjonalistką. Po przeczytaniu kilku twoich pierwszych postów
> nie miałem momentu zawahania.

Tylko durnie się nie wahają.
Już skończyłam, możesz spadać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Nowe Brednie
Tylko tak!
Kviatki won.
Będzie się działo dopiero.
[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech