Jesteśmy na wczasach...

1. Data: 2020-03-20 23:44:20

Temat: Jesteśmy na wczasach...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.w tych tyrolskich lasach. Słoneczko przygrzewa, opalamy się!

https://wiadomosci.onet.pl/politico/koronawirus-aust
ria-narciarze-w-ischgl-balowali-i-wrocili-z-choroba/
vehqedz

?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-21 08:02:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-austria
-narciarze-w-ischgl-balowali-i-wrocili-z-choroba/2re
2wfe

"Klienci" tego kurortu zarazili duzom czesc zachodniej Europy, Niemcy, Belgie,
Holandie, Skandynawie, Islandie i kilka "znamienitych" przypadKOw w POlsce. Ischgl
znane jako "Ibiza Alp" "(i to nie w tym lepszym sensie)" czyli zimowa mekka
orientacji IDEALNEJ do przenoszenia wektorow wszelkich paskudnych patogenow...

http://www.narty-wyciagi.pl/ischgl-relacja.html
". Mnie osobiście zniechęciła jedna z sal w której w kółeczku bawili sie
homoseksualiści - ale cóż, oni też jeżdżą na nartach..."

https://www.ischgl.com/pl/ischgl/hotel-garni/christi
ne_dr7955/wochenpauschale_p-350352
"..., transport bagażu, winda, internet, dostęp do poczty e-mail, otoczenie przyjazne
dla osób o orientacji homoseksualnej, parking dla samochodów osobowych, serwis
łodzi..

3. Data: 2020-03-25 21:38:35

Temat: Re: Jesteśmy na wczasach...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> "..., transport bagażu, winda, internet, dostęp do poczty e-mail,
> otoczenie przyjazne dla osób o orientacji homoseksualnej, parking dla

Chyba się przestanę koleżanić z tą koleżanką, ble ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-26 13:16:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chyba się przestanę koleżanić z tą koleżanką, ble
---
Bo glupia ze w takie miejsca jezdzi i vectory patogenow roznosi? ;)
Moze promocja dla hetero byla? Zeby zagenscic "klimat" ;P

5. Data: 2020-03-26 15:14:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Chyba się przestanę koleżanić z tą koleżanką, ble
> ---
> Bo glupia ze w takie miejsca jezdzi i vectory patogenow roznosi? ;)
> Moze promocja dla hetero byla? Zeby zagenscic "klimat" ;P

No głupia. A nie? Stać ją na bezpromocje, to czego się pchać w ten syf.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-03-26 21:49:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No głupia. A nie? Stać ją na bezpromocje, to czego się pchać w ten syf.
---
Moze szukala jak ty wrazen na stare lata? Ty tu ona tam... ;P

7. Data: 2020-03-26 23:20:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> No głupia. A nie? Stać ją na bezpromocje, to czego się pchać w ten syf.
> ---
> Moze szukala jak ty wrazen na stare lata? Ty tu ona tam... ;P

Ona tam była z mężem, jak zawsze. A ja mojemu czytam tę grupę. To kto tu
czegoś szuka, he he :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-27 14:12:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ona tam była z mężem, jak zawsze. A ja mojemu czytam tę grupę. To kto tu
czegoś szuka, he he :)
---
A od kiedy to maz w czyms przeszkadza? he he ;P
Dla chcacej i maz nie jest trudnosciom ;)
Zwlaszcza jesli sam nie czyta tylko ty jemu to co
ci pasuje ;)

9. Data: 2020-03-27 19:05:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> A od kiedy to maz w czyms przeszkadza? he he ;P
> Dla chcacej i maz nie jest trudnosciom ;)
> Zwlaszcza jesli sam nie czyta tylko ty jemu to co

Czasem sam czyta - o, teraz Ci odpisuje nawet :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-03-27 19:44:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora