Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?

11. Data: 2016-05-22 22:56:44

Temat: Re: Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:
> Dlaczego twardogłowi w Iranie blokują obywatelom dostęp
> do fb, twittera ale NIE blokują dostępu do Instagram?
>
> Czy w Polsce też grozi nam

Jakie nam, przecież ty w Hameryce siedzisz i taki
zatroskany o PL? Jak nie zapłacisz za abonament
to pewnie ci zablokują, jak wszędzie.

12. Data: 2016-05-23 02:18:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Ale co jest takiego w Instagramie, że z tym serwisem
twardogłowi nie mają problemu, a facebook blokują?
Mam dalszą rodzinę w Kolorado, mają trójkę nastolatków.
16, 14, 11 lat.
Sa bardzo konserwatywni, kościółkowi rodzice nie pozwalają
dzieciom mieć kont na fb, natomiast Instagram pozwalają.
Podobnie jak w Iranie... Zastanawia mnie to podobieństwo.

Może ten portal blokuje treści dla nich niewygodne. Bo taki Iran kasuje FB, ale
zastępuje innym, takim gdzie treści niewygodne są usuwane. U nas rząd Kaczenki
zakazał juz dronów, dlatego KODU nie można było policzyć.
Kaczenko odciął już wcześniej miasteczko pielgniarek od GSM, a teraz jak w każdym
reżimie, boi się krytyki, która przelewa się przez internet. Gdyż jak czytamy o
reżimach dlatego takie ustawy wprowadzą, by utrudnić możliwość uzyskiwania
informacji, a przecież na takiej TVP to same kłamstwa.

O zdradzie
Kelner sypie
Nowomowa - język władzy totalitarnej -
Uczestnictwo w rytach zmniejsza ryzyko zgonu (Harvard: próba na 74534 kobiet)
Prosty wykrywacz psychopatów