Dlaczego boli

1. Data: 2003-07-25 20:51:38

Temat: Dlaczego boli
Od: "gg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mi pomoże? Podczas stosunku płciowego w pozycji kolankowo -
łokciowej strasznie boli mnie podbrzusze. W innych pozycjach nic takiego się
nie zdarza. Czy to normalne? Czy powinnam iść do ginekologa?
Dziękuję za pomoc.

2. Data: 2003-07-27 06:05:02

Temat: Re: Dlaczego boli
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Fri, 25 Jul 2003 22:51:38 +0200, "gg"
<s...@p...onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Czy ktoś mi pomoże? Podczas stosunku płciowego w pozycji kolankowo -
>łokciowej strasznie boli mnie podbrzusze. W innych pozycjach nic takiego się
>nie zdarza. Czy to normalne? Czy powinnam iść do ginekologa?

Mysle ze powinnas - przy chorobach niektorych organow pewne pozycje
powoduja ich uciskanie (a akurat ta pozycja umozliwia gleboka i
silniejsza niz zwykle penetracje), podraznianie - i to wlasnie moze
byc przyczyna bolu nieobecnego w innych pozycjach, gdy w dodatku
wszystkie organy jamy brzusznej sa ulozone inaczej.

Wizyta u lekarza nie zaszkodzi - niech Cie dokladnie zbada - a moze
wiele wyjasnic - bo lepiej nie lekcewazyc takiego objawu.
Bardzo lubilam mojego poprzedniego ginekologa ktory podczas badania
nie ograniczal sie tylko do wiadomej czesci ciala - ale dokladnie
badal tez (na ile mogl - oczywiscie) narzady jamy brzusznej i jesli
cos bylo nie tak i budzilo jego niepokoj, bolalo pod naciskiem -
wysylal na USG.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

Spuchnięte nogi
Spuchnięte nogi
Komorki LE met. SNAPERA
metoda immunofluorescencji pośredniej