Kręglosłup w pozycji leżącej - ból

1. Data: 2003-07-25 20:52:31

Temat: Kręglosłup w pozycji leżącej - ból
Od: "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czytam grupę z zaciekawieniem, az tu nagle, z wlasnej potrzeby, zdecydowałem
sie sam napisać.

Mam następujący problem. W dzien funkcjonuje OK. Potem wieczorem klade sie
spac i tak ok 3-4 budze sie z powodu bolu, ktory czuje na wysokosci klatki
piersiowej.. dookola niej, jakby skurcz albo jakies kleszcze mnie
sciskaly... jednoczesnie czuje ze to wychodzi od strony kregoslupa... Nie
moge potem spac... trudno znalezc pozycje zeby nie bolalo...
Sytuacja powtarza sie co noc, regularnie... od 2 tygodni.. chyba najwyzszy
czas isc do lekarza :-/ to raczej nie przejdzie samo..

I moje pytania: 1. co to moze byc?
2. Czy moglibyscie polecic jakiegos lekarza w
3miescie do ktorego moglbym sie z tym wybrac? I wogole do jakiego lekarza z
tym isc? Ortopeda, chirurg? hmm...
3. Jakas gimnastyka, cwiczenia..? Co konkretnie?

Materac jest OK, specjalnie zakupilem taki ortopedyczny... mam nadwage ale
jak mowie... w dzien jest wszytko oki.

Prosze o jakies rady.... co o tym myslicie?

Serdecznie pozdrawiam grupowiczow
--

Wojciech Janczyk
-------------------------------------

2. Data: 2003-07-30 06:49:41

Temat: Re: Kręglosłup w pozycji leżącej - ból
Od: "Robert" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Sytuacja powtarza sie co noc, regularnie... od 2 tygodni.. chyba najwyzszy
> czas isc do lekarza :-/ to raczej nie przejdzie samo..

Mam ten sam problem. Bylem z tym u lekarza ale oprocz tabletek ktore nie
pomogly
jest to samo.
Ja ze swoich obserwacji widze ze jak mam siedzaco/lezacy dzien to jestem na
bardziej podatny. A jak mam przez caly dzien ruch to mniej. Choc to do konca
nie jest regula.

Pozdrawiam i zycze zdrowia

3. Data: 2003-07-30 13:18:59

Od: "H_Ania" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> bardziej podatny. A jak mam przez caly dzien ruch to mniej. Choc to do

Panowie-do lekarza-rzeczywiscie-tak. Zeby sie uewnic, ze to ".nic takiego".
Tyle ze u lekarzy jakos tak sie wlasnie dzieje, ze bierze sie glownie
leki....Trzeba miec szczescie, by trafic na dobrego dla nas lekarza. Ale
pomysl
i o kims, kto by pomogl zadbac o kregoslup. Moze cwiczenia, moze masaze,
moze cos innego pomoze.

4. Data: 2003-07-31 14:58:29

Od: "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallo :-)))

Poradzilem sobie z tym.. a wlasciwie jestem w trakcie..
wiec..

poszedlem do neurologa, ktory sie specajlizuje w medycynie manualnej... (jak
ktos potrzebuje w 3miescie kogos takiego tomoge polecic...
Okazalo sie ze mam przestawione kregi...
polozyl mnie na takim lozku jakby i zaczal stosowac jakies chwyty judo.. w
kazdym razie kregoslup strzelal dosc glosno...:-)
Ustawil wiec jak tzreba i noce mam juz normalne z tym ze muszejeszce isc na
masaze kregoslupa i miesni... potem na kontrole czy ten odcinek kregoslupa
jest tak jak powinien..

Zaczynam tez z basenem bo to najlepsze na zrzucenie wagi (biegi chwilowo
odpadaja-szkoda mi kolan) i zrelakosowanie kregoslupa...

jesli chodzi o terapie manualna... polecam
http://www.medycyna-manualna.med.pl/start.html
http://www.plecy.com.pl/index.php

zycze zdrowia.. i szczescia do dobrych lekarzy....

POZDRAWIAM

Wojtek Janczyk

Dlaczego boli
Spuchnięte nogi