Dlaczego ludzie się tatuują?

11. Data: 2009-05-16 18:43:14

Temat: Re: Dlaczego ludzie się tatuują?
Od: jadrys <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wobec siebie, czy innych?
> To jest właśnie ciekawe...

Wobec siebie i innych, wobec siebie ten ukryty, wobec innych - widoczny..

> Najgorzej, jak się trafi ktoś z identyczną różą na pośladku czy przy
> przedziałku między piersiami... i robi się tłum "tych z różyczkami" - wtedy
> nowy tatuaż? No i gdzie? Jakie miejsce, niemożliwe do naśladowania, wybrać,
> aby się wyróżnić z nowego tłumku? ;-PPP

Chyba niema takiego miejsca.. Im chyba jednak nie chodzi o aż taki
indywidualizm, pewnie wystarcza im normalny tatuaż żeby się poczuć kimś
wyjątkowym..

g) Moda.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

12. Data: 2009-05-16 18:59:36

Temat: Re: Dlaczego ludzie si? tatuuj??
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

> mo?e w
> ani

> innych

> Tylko dla baran?w. Wilki nie musz?.

No tak i znowu barany się zdemaskowały,kiedyś tatułaże posiadała tylko
elita,co wyróżniało ich z reszty ,miały wszelkiego rodzaju
znaczenia,jako przynależności do wysokiego rodu.W Egipcie im bardziej
ktoś był umalowany tym wyższe stanowisko w społeczeństwie odgrywał i
komuś nisko postanawionemu nie wolno było np,kresek mieć na
oczach.Czyli malunek na ciele stanowił o wysokości narodzenia i
przynależności społecznej.Więc tatuaż odgrywał szczególną rolę oprócz
malunku.

13. Data: 2009-05-16 19:01:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 20:43:14 +0200, jadrys napisał(a):

> Chyba niema takiego miejsca..

No własnie! czyli kiepski sposób na oryginalność - wszyscy jestesmy jednako
zbudowani :-)

> Im chyba jednak nie chodzi o aż taki
> indywidualizm, pewnie wystarcza im normalny tatuaż żeby się poczuć kimś
> wyjątkowym..

Przeciez tatuaż dla każdego jest dostępny, a jednak nie każdy widzi w nim
sposób na indywidualizację, wyróżnienie się, on po prostu dla większości
nie ma znaczenia jako cokolwiek godnego uwagi, nie jest niczym pożądanym
ani szczególnym jako wyróżnik wobec tłumu, nie bardziej w każdym razie, niż
kreska wzdłuż rzęs czy dżinsy.
Czyli wychodzi, że "wytatuowani" chcą się indywidualizować... jedynie
między sobą, bo tylko dla nich ma znaczenie, że sobie robią te znaczki i
wzorki, i to, kto ma jakie.
Przypomina mi to tak popularne obecnie zdobienie paznokci: dla większości
osób nie ma znaczenia, co se tam ktoś (i czy w ogóle) nakleja na nie.

> g) Moda.

Dziś tak, tylko ona chyba, i to w ograniczonym targecie.
Bo tak w ogóle to od zawsze się tatuowano - z różnych pobudek, poczynając
od tatuaży plemiennych, rodowych...

Żeby nie było: nie potępiam tatuażu w czambuł, ale podoba mi się tylko
jedna jego wersja - tatuaż ukryty przed wszelkim obcym okiem, robiony w
miejscach bardzo intymnych, bo przeznaczony dla jednej jedynej osoby, aby
jej coś przekaz(yw)ać tylko od od siebie i tylko jej, na zawsze, takiego
"nie do wymazania" :-)

14. Data: 2009-05-16 19:04:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Przenieś się do Egiptu, najlepiej w tamte czasy.

15. Data: 2009-05-16 19:09:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Przenie? si? do Egiptu, najlepiej w tamte czasy.

Nie o przenoszenie sie do Egiptu chodzi bo nie tylko Egipcjanie tak
robili ,ale o to ,że znowu wychodzi wsiowe gówno buraka.

16. Data: 2009-05-16 19:16:02

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> d) przeżycie bólu przy tatuażu np. napisu "Kocham Edka" sposobem na
> wyrażenie siły uczuć - "skoro tak bolało, to jak bardzo go kocham,

x) Jedni obdzielają się nawzajem orderami, inni obdzielają się
insygniami - czy to kościelnymi, czy to świeckimi - a inni
zamiast insygniów przydzielają sobie różne rodzaje tatuaży (jak
wspomniał glob - w egipcie). Ludzie zawsze mieli skłonnośc do
utrwalania symboli władzy i pozycji w społeczeństwie. Także
w sensie negatywnym - numery tatuowane więźniom obozów
koncentracyjnych.

y) Ludzie zawsze też lubili się bawić. Jedni malują na płótnie,
inni na murach i ścianach, inni na ciałach. Dla wrażenia
estetycznego.
Próżność ?
A jaka jest różnica między zabawąa próżnością ?

17. Data: 2009-05-16 19:16:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 12:09:06 -0700 (PDT), glob napisał(a):

.googlegroups.com...

> Nie o przenoszenie sie do Egiptu chodzi bo nie tylko Egipcjanie tak
> robili ,ale o to ,że znowu wychodzi wsiowe gówno buraka.

Ty masz coś do buraków i wsi - chorobliwa fiksacja.

18. Data: 2009-05-16 19:19:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 21:16:02 +0200, Redart napisał(a):

> [...]
> estetycznego.
> Próżność ?
> A jaka jest różnica między zabawąa próżnością ?

Malowanie to nie tatuaż. Jednak. Malowanie to może być zabawa, tymczasowa
zmiana wyglądu, a tatuaż swoją trwałością i bolesnością wykonania ma
wywierać swoiste wrażenie na swoistym targecie ludzi i nie jest to raczej
wrażenie kojarzące się z zabawą. Jak dla mnie przynajmniej.

19. Data: 2009-05-16 19:21:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

.googlegroups.com...

> Ty masz coś do buraków i wsi - chorobliwa fiksacja.
Jest buractwo największym gównem jaka nasiła ziemia,a wy to
udawadniacie,pansrawista jak zwykle w tatuażu wykrył inność i trzeba
mu ryja wyjebać bejzbolem,bo to jest jedyna metoda przemawiania do
kwiczącego ścierwa .

20. Data: 2009-05-16 19:27:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 12:21:56 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> udawadniacie,pansrawista jak zwykle w tatuażu wykrył inność i trzeba
> mu ryja wyjebać bejzbolem,bo to jest jedyna metoda przemawiania do

O matkubosku, znowu coś Ci się stało... Ty tak masz coraz częściej jednak.
:-(

MARSCH !!! MARSCH !!!
DLACZEGO...
WYBORY ?!