Dlaczego trawniki są takie brzydkie?

21. Data: 2005-05-22 22:09:39

Temat: Re: Dlaczego trawniki są takie brzydkie?
Od: "Wojtek Bialkowski" <wojtek@wytnij_to.sgk.info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chyba jednak nie tylko? Badz uprzejmy podac jakie jeszcze gatunki
> wchodza w sklad tej mieszanki?

Bardzo proszę. Jak wspominałem mieszanaka z Barenburg'a

50% Barcrown (Festuca rubra trichopylla - Kostrzewa czerwona z krótkimi
rozłogami)
30% Bargreen (Festuca rubra commutata - Kostrzewa czerwona kępkowa)
20% Bardot (Agrostis capillaris - Mietlica pospolita)

Jest to typowa mieszanka na greeny z polgolfowych (czyli miejsca przy
dołkach) gdzie smialo wytrzyma koszenie na 4 mm! Wiem ze szokuje tą
wysokością ale pamietam jak znalazłem opisy kosiarek które tną na 2 mm to
sam sobie zadałem pytanie: To co one tną? - i tak wyszukalem te gatunki
traw na pola golfowe i boiska do krykieta lub tenisa.

Wojtek Bialkowski