Pytanie o dziwny przyrząd ? :o)

1. Data: 2005-05-19 21:56:06

Temat: Pytanie o dziwny przyrząd ? :o)
Od: "tpi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jak nazywa się taki przyrząd w kształcie bardzo wydłużonego
lejka, który umieszcza się w doniczce tak żeby sięgał dna, napełnia wodą, i
zastępuje on podlewanie na jakiś czas? Za Chiny ludowe nigdzie nie mogę tego
znaleźć. A widziałam to kiedyś na jakiejś stronie i bardzo przypadło mi do
gustu. Jak ktoś wie to.... ja czekam :o)

Katarzyna

2. Data: 2005-05-20 18:21:32

Temat: Re: Pytanie o dziwny przyrząd ? :o)
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

tpi wrote:

> [...]
> znaleźć. A widziałam to kiedyś na jakiejś stronie i bardzo przypadło mi do
> gustu. Jak ktoś wie to.... ja czekam :o)

niestety tylko po angielsku. Tu zamieszczam zdjecie, moze na cos sie
przyda, chociazby zeby zabrac do sklepu i pokazac o co chodzi.

http://www.windowbox.com/products/bottle-top-waterin
g-spike/

MB

3. Data: 2005-05-20 20:28:02

Od: "Katja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> niestety tylko po angielsku. Tu zamieszczam zdjecie, moze na cos sie
> przyda, chociazby zeby zabrac do sklepu i pokazac o co chodzi.

> [...]

Magdaleno wielkie dzięki. Nawet nie wiesz jak sie ciesze , ze to coś, ten
rezerwuar sie znalazł :o))))
Jeszcze raz wielkie dzieki :o*

Katarzyna

4. Data: 2005-05-22 15:15:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

g-spike/
> Magdaleno wielkie dzięki. Nawet nie wiesz jak sie ciesze , ze to coś, ten
> [...]

Ja się ratuje podobnie z butelkami z małymi dziurkami w denku i zakrętce
ale nie wiedziałam że "podtrzymywacz" jest do tego produkowany ;-)))
Jeśli kupisz (znajdziesz) to daj znać, też będę bardzo zainteresowana
!!!

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-05-23 22:08:53

Od: "Katja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie wiedziałam że "podtrzymywacz" jest do tego produkowany ;-)))
> Jeśli kupisz (znajdziesz) to daj znać, też będę bardzo zainteresowana

No właśnie jakoś nie umiem tego rezerwuaru znaleźć :/ W specjalnym wydaniu
"Mojego Pięknego Ogrodu" pt.: "Najpiękniejsze balkony i tarasy" jest
artykulik i są tam zaprezentowane takie rezerwuary/zasobniki na wodę. Ja
szukałam namiętnie i długo w necie i w okolicznych (Rybnik) sklepach
ogrodniczych i kwiaciarniach. Niestety bezskutecznie jak na razie :(.
Jeszcze jak będę w Cieszynie to popytam, może w Castoramie będą.
Ja dość często opuszczam swoje balkonowe roślinki na weekendy i chciałam je
jakoś zabezpieczyć, a oddawanie kluczy sąsiadce na każdy weekend byłoby
nadużyciem chyba :o).

Miłko mogłabyś mi dokładniej opisać jak wygląda ten Twój wynalazek
buteklowy? Ja kombinowałam nad dużą butla wody połączoną wężykami z
doniczkami , ale cos mi to nie działa.

Pozdrawiam
Katarzyna

6. Data: 2005-05-24 20:04:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłko mogłabyś mi dokładniej opisać jak wygląda ten Twój wynalazek
> butelkowy? Ja kombinowałam nad dużą butla wody połączoną wężykami z
> [...]

Witaj Katarzyno :-)

Otóż moje nawadnianie przez butelki wygląda tak :
W plastikowej butelce 5 litrowej robię dwie dziurki wiertarką, w denku w
jakimś wypukłym, wierzchołkowatym miejscu oraz w zakrętce. Dziurki staram
się zrobić powiedzmy średnicy 2 lub 3 milimetrów. Wlewając wodę zatykam
palcem dziurkę w dnie poczym zakręcam nakrętką i szybko ustawiam na szyjce
butelki w pobliżu rośliny (lub wkładam w jej środek) opierając o liście.
Woda ścieknie po około godziny skapując małymi kroplami od razu do gleby. Ot
cała filozofia :-)

Jeśli chcesz nawadniać rośliny balkonowe musisz wybrać mniejsze butelki
ale i tak musi być ten ktoś kto je ewentualnie zamieni lub znów naleje wodę
:-(

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-05-28 13:14:32

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szukałam namiętnie i długo w necie i w okolicznych (Rybnik) sklepach
> ogrodniczych i kwiaciarniach. Niestety bezskutecznie jak na razie :(.

Przypadkiem znalazłem na stronie; http://ogrod.victus.pl/ jest:
http://ogrod.victus.pl/produkt.asp?id_tow=660
:-)
Pozdrawiam pogodnie