Dlaczego tyje? - rozne punkty widzenia

1. Data: 2003-09-10 15:50:43

Temat: Dlaczego tyje? - rozne punkty widzenia
Od: "soomal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy osoby znajace sie na poszczegolnych metodach/dietach moglyby opisac
dlaczego wg. autorow tych metod czlowiek tyje?

Mam ksiazke Montignaca "Jesc aby schudnac". Autor twierdzi, ze niektore
osoby tyja, poniewaz ich trzustka jest mniej wydolna i nie radzi sobie z
posilkami o wysokim IG.

A jak te kwestie (tycia) tlumaczy Kwasniewski, Atkins i inni?

pozdr, soomal

2. Data: 2003-09-11 08:37:38

Temat: Re: Dlaczego tyje? - rozne punkty widzenia
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soomal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> posilkami o wysokim IG.
>
> A jak te kwestie (tycia) tlumaczy Kwasniewski, Atkins i inni?

Tak w skrócie to tyje się od węglowodanów albo wtedy gdy zjada się dużo
węgli a za mało białka i organizm nie może ich spalić , albo wtedy gdy razem
z dużą iloscia węgli zjada się też dużo tłuszczu i wtedy węgli nie trzeba
spalać , no ale sa oczywiście wyjatki które dzięki "magicznym" właściwością
swojego organizmu nijk nie poddają sie jakimkolwiek teorią ;))))

Slawek

Dla przypomnienia
MM i ....
z 1000 kcal na MM - i co dalej?