Jak schudnac 10 kg?

1. Data: 2003-09-10 18:52:16

Temat: Jak schudnac 10 kg?
Od: "YaRo" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe, jestem tutaj pierwszy raz i od razu przejde do sedna: chciałbym
zgubić jakieś 10 kg. Mam na to 4 miesiące (chciałbym w miarę atrakcyjnie
wyglądać na 100dniówce ;) Doradzcie więc prosze jakąś diete, najlepiej taką,
która nie wymaga ogromnych wyrzeczeń. Czytałem gdzieś, że warto odstawić
białe pieczywo, ziemniaki, słodycze, itp. Jak dla mnie to nie jest
problemem, ale co oprocz tego, jakie posilki? Dodam, że prowadzę średnio
aktywny tryb życia: 30 min ćwiczeń dziennie (przysiady, brzuszki, ciężarki),
szybki marsz do/z szkoły i czasami rower.
Z góry dziękuję za ewentualne porady, adresy internetowe, pozycje wydawnicze

Pozdrawiam,
Jar3k

2. Data: 2003-09-10 19:51:16

Temat: Re: Jak schudnac 10 kg?
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Miałeś rację z tymi ziemniakami, białym pieczywem, no i rzecz jasna ze
słodyczami. Dobrze, że starasz się ćwiczyć! Poza tym radziłabym Ci rezygnować z
kolacji lub jeść ją o w miarę wczesnej porze. To ważne, żeby nie jeść na noc,
bo wtedy odklada sie tłuszcz. Tak więc staraj się nie jeść chociażby po
godzinie 19.00, a nawet 18.00. Nie podjadaj między posiłkami! Pij dużo
niegazowanej wogy mineralnej. Napewno niedługo zauważysz efekty! powodzenia!

3. Data: 2003-09-10 23:16:24

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata" <b...@p...onet.pl> wrote in

> Napewno niedługo zauważysz efekty! powodzenia!

Skoro odradzasz mu jedzenie slodyczy, pieczywa i ziemniakow to spokojnie
mozna mu polecic Atkinsa.
Nie dosc, ze bedzie mogl jesc ile chce to jeszcze wolno podjadac miedzy
posilkami i obzerac sie na noc.
BTW- ja jestem od 3 dni na tej diecie. Przed chwila zjadlem 5 nozek od
kurczaka, a na deser mam pol kubka smietanki kremowki(36%) ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Korzystaj z zycia zanim ono ciebie wykorzysta

4. Data: 2003-09-11 07:52:06

Temat: Re: Odp: Jak schudnac 10 kg?
Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Atka napisał:

> Skąd czerpałeś informacje na temat tej diety ? Jest jakaś strona
> polskojęzyczna lub książka warta polecenia ? Moje pytanie wynika stąd, że
> dopiero przymierzam się do jakiejś sensownej diety i na razie zbieram
> informacje. Będę wdzięczna za odp.

Ksiązki Rbert Atkins " Nowa rewolucyjna dieta dr Atkinsa" do nabycia w
ksiegarnaich
Ksiazka kucharska - autor ten sam
www.atkins.com strona niestety po angielsku.
Hafsa

5. Data: 2003-09-11 08:03:46

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Atka" <r...@p...onet.pl> wrote in news:bjp414$ava$1@news.onet.pl:

> Będę wdzięczna za odp.

Poszukaj informacji w googlach. bylo wielokrotnie o tym na tej grupie.

6. Data: 2003-09-11 08:14:51

Temat: Odp: Jak schudnac 10 kg?
Od: "Atka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK <k...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...
> [...]

polskojęzyczna lub książka warta polecenia ? Moje pytanie wynika stąd, że
dopiero przymierzam się do jakiejś sensownej diety i na razie zbieram

Pozdrawiam
Atka

7. Data: 2003-09-11 08:28:47

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atka" <r...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> polskojęzyczna lub książka warta polecenia ? Moje pytanie wynika stąd, że
> dopiero przymierzam się do jakiejś sensownej diety i na razie zbieram

Poszukaj w historii - dnia 29.07.2003 sa 2 bardzo ciekawe posty na temat
diety Atkinsa - jeden od Hafsy, 1 od Kominka - tam jest wszystko co powinnas
wiedziec.
Dodatkowo, jesli te posty cie przekonaja, a nie slyszalas wczesniej o calej
teorii "insulinowej", hipoglikemii itp. to warto kupic ksiazke.

Ja tez jestem na Atkinsie - teraz 6 dzien. Tak wiec za krotko by cos na ten
temat wiecej powiedziec - ale jestem dobrej mysli. Powodzenia.

Kafka

8. Data: 2003-09-11 13:45:10

Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kafka napisał:

> Poszukaj w historii - dnia 29.07.2003 sa 2 bardzo ciekawe posty na temat
> diety Atkinsa - jeden od Hafsy, 1 od Kominka - tam jest wszystko co powinnas
> wiedziec.
Ja swoje wiadomosci zaczerpnelam z ksiazki, ale w razie czegos, zawsze
moge do niej zerknac w razie pytan.Zas praktykiem w tej materii jest
Kominek,a swoja droga, jego postepowanie przypomina mi odwrócony
zigzag.Czy myle sie?Hafsa

9. Data: 2003-09-11 14:05:09

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@p...onet.pl> wrote in news:bjpv6h$9pj$3@inews.gazeta.pl:

> Kominek,a swoja droga, jego postepowanie przypomina mi odwrócony
> zigzag.Czy myle sie?

Hmm...chodzi o to, ze wchodze na diete i chudne, po czym koncze diete,
obzeram sie, tyje i tak w kolko?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

„Na etapie wyboru kominka rozmawialem z paroma kominiarzami m.in. na
temat roznic we wkładach” [D.]

10. Data: 2003-09-11 15:27:05

Od: "BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

YaRo <y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> aktywny tryb życia: 30 min ćwiczeń dziennie (przysiady, brzuszki, ciężarki),
> szybki marsz do/z szkoły i czasami rower.

Rower. Codziennie ok. 40 km szybkim tempem (27-33 km/h), w weekendy więcej.
Zbijasz wagę i utrzymujesz idealną, masz szczupłą,lekko umięśnioną sylwetkę ,
jesteś pełen energii i chęci do życia. Nie musisz ostro dietować, choć
oczywiście, nie powinieneś obżerać się.
Powodzenia,
--
Bjk.