Dlatego RM spier(niesorry)doliła.

1. Data: 2022-01-17 10:57:04

Temat: Dlatego RM spier(niesorry)doliła.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a nie że ą ę:
https://report24.news/ema-notiert-1-480-prozent-anst
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/
PS.
Ciekawe, czy ten twój znajomy ,,ekspert", Ewka, już w Kanadzie, czy jeszcze
w Polsce. I cała reszta szczurów z tego okrętu. He he.
--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-17 18:28:30

Temat: Re: Dlatego RM spier(niesorry)doliła.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Ciekawe, czy ten twój znajomy ,,ekspert", Ewka, już w Kanadzie, czy jeszcze
> w Polsce. I cała reszta szczurów z tego okrętu. He he.

Od marca 2020 roku było już wiadomo, że 13 z 17 członków (czyli właśnie
tylu ilu zrezygnowało) miało konflikt interesów, podpisane umowy z
Pfizerem, Gates Foundation, Gavi i kilkoma innymi firmami! Otrzymywanie
grantów, a od początku 2021 promocja preparatów zwanych ?.

3. Data: 2022-01-19 13:19:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2022 o 10:57, XL pisze:
> [...]
> Ciekawe, czy ten twój znajomy ,,ekspert", Ewka, już w Kanadzie, czy jeszcze
> w Polsce. I cała reszta szczurów z tego okrętu. He he.

Jeszcze w Polsce.

Sądząc po ostatnich wielu wpisach, znów za dużo fantazjujesz albo masz
sraczkę.

--
Ewa

4. Data: 2022-01-20 13:42:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/

> Jeszcze w Polsce.
>
> Sądząc po ostatnich wielu wpisach, znów za dużo fantazjujesz albo masz
> sraczkę.

Za dużo ,,sądzisz", za mało myślisz.

5. Data: 2022-01-20 14:20:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2022 o 13:42, XL pisze:
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/

> Za dużo ,,sądzisz", za mało myślisz.

Ty za dużo. Ruminacje nie świadczą o zdrowiu psychicznym.

--
Ewa

6. Data: 2022-01-20 15:08:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/

> Ty za dużo. Ruminacje nie świadczą o zdrowiu psychicznym.

Nie tobie oceniać moje zdrowie psychiczne. Mam od tego ekspertów, na
bieżąco, TEŻ PRZECIWNYCH STADNEMU SZPRYCOWANIU I SANITARYZMOWI.

7. Data: 2022-01-20 18:12:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2022 o 15:08, XL pisze:
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/

> Nie tobie oceniać moje zdrowie psychiczne.

Zabronisz?

> Mam od tego ekspertów, na
> bieżąco, TEŻ PRZECIWNYCH STADNEMU SZPRYCOWANIU I SANITARYZMOWI.

Masz swoje stado. Ot, co.

--
Ewa

8. Data: 2022-01-20 20:47:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/

> Zabronisz?

Co tak nerwowo?
Oleję ciepłym moczem po prostu.

> Masz swoje stado. Ot, co.

Twoje już spier(niesorry)doliło.

9. Data: 2022-01-20 23:18:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2022 o 20:47, XL pisze:
ieg-von-herzbeutelentzuendungen/

> Co tak nerwowo?

No właśnie, o to pytam.

> Oleję ciepłym moczem po prostu.

Hm...

> Twoje już spier(niesorry)doliło.

Te 3 osoby, które nazywasz tu nielicznym stadem? Może trochę uspokój
myśli, bo zaczynasz gonić własny ogon.

--
Ewa

10. Data: 2022-01-21 00:21:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Te 3 osoby, które nazywasz tu nielicznym stadem? Może trochę uspokój
> myśli, bo zaczynasz gonić własny ogon.

Nie, to drugie, zwane szumnie a eufemistycznie ,,Radą Medyczną".

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Zaczęło się.
Re: 2 lutego - KONIEC Pandemii!
Maseczki i segregacja nadal bezprawne.