Długotrwały ból wątroby

1. Data: 2008-12-24 14:10:33

Temat: Długotrwały ból wątroby
Od: fazi <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Złapało mnie tydzień temu. Po drugiej w nocy gdy kładłem się spać. (od
ostatniego posiłku mineło ładne 7 godzin ) Okrobny tępy ból w
okolicach prawych żeber i lekko poniżej. Po 5 godzinach męczarni
wezwałem pogotowie.
Dali mi ketanol bez żadnych rezultatów. Po 5-6 godzinach dalszej
męczarni z bólem który aż odbierał dech trochę się uspokoiło. Przez
następne 6 dni bolało jak po fizycznym uszkodzeniu, coś jak siniak ale
mogłem spać. Ale dziś w Wigilję o 3 nad ranem zaatakowało ponownie. W
południe wezwałem pogotowie ale nie chcieli mnie zabrać ani ze mną
gadać. Zbadali i powiedzieli że to nie woreczek ani drogi żółciowe bo
z bólu bym podskoczył jak udarzał pięścią w to miejsce. Przez pierwsze
3-4 dni miałem też objawy grypy, gorączka, kaszel i katar. Nie mam
apetytu i nie jadłem w sumie nic od tygodnia.
Jak coś zjadałem to trawienie szło opornie i dawło do zrozumienia że
nie głodne :-) Nie mam zażółcenia skóry, bolącej głowy czy innych
objawów.
Co to może być za draństwo ? Obszukałem internet w 4 językach i nic.
Teraz święta, lekarze wyjechali, przychodnei pozamykane, nawet w całym
mieście nie mogłem znaleść USG .... może jakieś pomysły ?
--
Brałem nospę i inne ziółka i nic nie pomagały a może nawet było
gorzej.

2. Data: 2008-12-24 20:32:00

Temat: Re: Długotrwały ból wątroby
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fazi wrote:

Woreczek wykluczyli po teście napieprzania pięścią? Ciekawe, przy jakim
procencie pacjentów woreczki popękały od takiego stukania panu
dochtorowi...

Nikt telepatycznie wątroby nie zbada, do szpitala trzeba - pełen zakres
badań, ustalenie co i jak. Od siebie dodam jedynie, że przy kłopotach z
woreczkiem (najczęściej kamole ale nie tylko), zazwyczaj kał jest mocno
odbarwiony, czasem wręcz biały.

3. Data: 2008-12-25 00:52:04

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fazi napisał/a:
> [...]
> --
> Brałem nospę i inne ziółka i nic nie pomagały a może nawet było

Lekarz powinien Ci dać skierowanie na prześwietlenie. Moim zdaniem to
masz kamienie w pęcherzyku żółciowym. Nie zawieźli Cię do szpitala, bo w
święta pewnie nie byłoby komu zrobić Ci tam badań. Idź po świętach do
lekarza a jak znowu dopadnie Cię ten ból dzwoń po pogotowie.

--
animka

4. Data: 2008-12-25 00:52:04

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fazi napisał/a:
> [...]

święta pewnie nie byłoby komu zrobić Ci tam badań. Idź po świętach do
lekarza a jak znowu dopadnie Cię ten ból dzwoń po pogotowie.

Kołatanie serca - Pomocy, czy jest ktoś , kto się zna.
Bolacy jezyk, gardlo - angina?
jaki krem na rozstepy w pierwszych miesiacach ciazy?
rozszyfrowanie opisu RTG
stan zapalnu uszu