Do Alla

1. Data: 2003-04-19 04:43:11

Temat: Do Alla
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, zapodaj jeszcze raz link do rysunku, bo wykosiłem posty z mojego
News Readera. ;)

Flyer

1. Data: 2003-04-19 11:33:23

Temat: Re: Do Alla
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" w news:b7qk5g$6q0$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../
> Sorry, zapodaj jeszcze raz link do rysunku, bo wykosiłem posty z mojego
> News Readera. ;)

Celowo czy wypadek ;).(NRN)
OK. Już miało to zniknąć, ale się jeszcze zachowało.

Rzecz dotyczy ilustracji konformizmu.

All

1. Data: 2003-04-19 13:54:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. z Gormenghast napisał:

> Celowo czy wypadek ;).(NRN)

Niestety nie wiem co to jest NRN ;).
Mam takiego News Readera, który łatwo się przepełnia i wyświetla błąd
przy pobieraniu nowych postów, więc czyszczę go prawie codziennie. A nie
doszedłem do sposobu, jak cofnąć się w pobieraniu wstecz - chyba gdzieś
sobie zapisuje ID ostatniego wczytanego postu. ;) I dodatkowo skąpię na
impulsach, więc do stronek czasami wchodzę dużo później.

Ale dzięki.

Flyer

Ankieta - wielka prosba
liczby a kolory..