Do Białostocczanek

1. Data: 2003-04-30 12:22:51

Temat: Do Białostocczanek
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Kochane Krajanki, jak się Wam udało spotkanie, jakoś tak milczycie. Placki
smakowały???? Podajcie parę szczegółów. Pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2003-04-30 18:22:23

Temat: Re: Do Białostocczanek
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochane Krajanki, jak się Wam udało spotkanie, jakoś tak milczycie. Placki
> smakowały???? Podajcie parę szczegółów. Pozdrawiam Agnieszka

Na spotkaniu było bardzo fajnie, zresztą jak zwykle :))) Kasia (nasz gość)
pokazała nam swoje dziełka i generalnie znowu się powmieniałyśmy różnymi
wzorami i tak dalej :))) Placki były pyszne.
Następne spotkanie 29 maja u mnie :)))

--
-------Magda-------
Białystok

1. Data: 2003-05-01 16:10:36

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Następne spotkanie 29 maja u mnie :)))
>
> Ups niestety czwatek to dla mnie fatalny dzień bo po prostu pracuję do 18.40
ale to nic to już tylko 2 miesiące jakoś to przeżyję a w następnym roku
szkolnym się zobaczy. Dzięki za wiadomość i pozdrawiam. Aga

Brakujący key
(patchwork) zdjecia
strona 7ya login = Intermom
plytka sciegowa :)