richelieu - motyw winogron - polecam !!!

1. Data: 2003-04-30 12:25:05

Temat: richelieu - motyw winogron - polecam !!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Drogie koleżanki z forum robótek ręcznych polecam Wam przeze mnie wykonaną
serwetkę do koszyczka ze święconką wraz ze wzorem dostępnym na tej stronie :

http://www.kaan.pl/gaja/modules.php?
op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showgall&g
id=82

Pozdrawiam Monika

1. Data: 2003-04-30 12:28:52

Temat: Re: richelieu - motyw winogron - polecam !!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz podaję adres (to poniżej to jest cały adres musicie go tylko
dokładnie przepisać, po znaku zapytania w pierwszej linijce jest zaraz "o"
itd, powinno zadziałać:

1. Data: 2003-04-30 13:42:24

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.kaan.pl/gaja/modules.php?
> op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showgall&g
id=82

umiem sklejać adresy, ale widzę tylko czystą stronę. Czy ten haft jest tak
biały, że nic nie widać, nawet winogron? :)))

wkn

1. Data: 2003-04-30 18:37:16

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umiem sklejać adresy, ale widzę tylko czystą stronę. Czy ten haft jest tak
> biały, że nic nie widać, nawet winogron? :)))

ja też widzę tylko białą stronę :))

--
-------Magda-------
Białystok

1. Data: 2003-04-30 20:04:41

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja weszłam http://www.kaan.pl/gaja/index.php , to jest ten adres.Tylko
nie potrafię się zarejestrować bo tam trzeba podać jakieś numery a ja nie
wiem co to jest. Koleżanki, pomocy!
Bezradna
Dorota

1. Data: 2003-05-01 08:22:35

Temat: Odp: richelieu - motyw winogron - polecam !!!
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8pa5k$ko3$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> nie potrafię się zarejestrować bo tam trzeba podać jakieś numery a ja nie

powinno zadzialac
http://tinylink.com/?CGALpXCF2d
I.

1. Data: 2003-05-04 09:57:43

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b8qlna$fsa$1@inews.gazeta.pl...

> powinno zadzialac
> http://tinylink.com/?CGALpXCF2d
> I.

bardzo sprytna ta serwetka, bedzie sie ladnie w koszyczku ukladac
I winogrona przesliczne!!! Ja tak niestety nie umiem wyszywac.

wkn

Do Białostocczanek
Brakujący key
(patchwork) zdjecia