Do Białostoczanek

1. Data: 2003-03-18 16:37:38

Temat: Do Białostoczanek
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwłaszcza zwracam się tu do Agusa, która obiecała udostęnić nam w tym
tygoniu chatkę na spotkanko - więc czekamy z niecierpliwością na propozycję
:))
Pozdrawiam serdeczni (jejku jak my się dawno nie widziałyśmy)

Magda

1. Data: 2003-03-20 06:43:45

Temat: Re: Do Białostoczanek
Od: "Agnieszka Parfjanowicz" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
propozycję
> :))
> Pozdrawiam serdeczni (jejku jak my się dawno nie widziałyśmy)

Witajcie, przepraszam, ze pisze dopiero dzis, ale od poniedzialku nie mialam
dostepu do sieci, padl mi komp. Co do spotkania to jak najbardziej aktualne.
Dzisiaj to juz chyba raczej nie- koncze zajecia o 18.30, a spotaknie o 19 to
chyba Wam za pozno co? Ale jezeli Wam pasuje, to dla mnie takze. Jutro moge
caly dzien. W sobote tez, ale raczej we wczesniejszych godzinach, bo po
poludniu chce pojechac do domu. Ustlacie termin, godzine a ja potwierdze i
rozesle namiary:) Prosba do Magdy, caly dzien jestem na uczelni, wiec nie
bede miala dostepu do netu, moglabys mnie poinformowac co
ustalilyscie?:)Aha, przyzlym tygodniu odpada sroda i czwartek.
pozdrawiam
Aga

http://www.7ya.ru
free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne
wzorki, makatki toaletowo-lazienkowe
znikający?? mazak