http://www.7ya.ru

1. Data: 2003-03-18 16:12:42

Temat: http://www.7ya.ru
Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

wystrczy wejsc na podany w waidomosci link aby wiedziec gdzie sa darmowe
wzorki

http://www.7ya.ru/photos/index-private.asp

a nie wypisywac ze cos sie nagle znalzlo :)

kasiam

1. Data: 2003-03-18 16:32:08

Temat: Re: http://www.7ya.ru
Od: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie wypisywac ze cos sie nagle znalzlo :)

No tak ale czy nie zauwazylas ,ze nie wszedzie sa robotki reczne?Czasami
jest mnostwo zdjec ze slubow i takie tam...a to chyba nie interesuje
wszystkich?
A pozatym mimo wszystko trzeba przeszukiwac a nie kazdy ma przecież stałe
łacze-po to jest ta grupka,że by sobie wzajemnie pomagac i podrzucac
informacje,prawda?

Pusia(Bialystok)

1. Data: 2003-03-18 16:35:10

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A pozatym mimo wszystko trzeba przeszukiwac a nie kazdy ma przecież stałe
> łacze-po to jest ta grupka,że by sobie wzajemnie pomagac i podrzucac

Prawdę mówisz :)))

Magda

1. Data: 2003-03-18 16:37:27

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> wystrczy wejsc na podany w waidomosci link aby wiedziec gdzie sa darmowe
> wzorki
>
> http://www.7ya.ru/photos/index-private.asp
>
> a nie wypisywac ze cos sie nagle znalzlo :)

Nie wystarczy. Nie wszystkie albumy zawierają wzorki, dlatego właśnie
podajemy konkretne stronki z 7ia. Poza tym spróbuj przeszukać je
wszystkie, a zobaczysz, że to nie takie proste, zwłaszcza, gdy Ci
potrzeba schematów na konkretne rzeczy.
Pozdrawiam
julita

1. Data: 2003-03-18 16:40:27

Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

szkoda ze nie umiecie przyjac konstruktywnej krytyki.
bawienie sie w odkrycie kolejnego linku w z nalezionej stronie www to raczej
jest smieszne.

kasia

1. Data: 2003-03-18 16:55:18

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@m...com> napisał w wiadomości
> szkoda ze nie umiecie przyjac konstruktywnej krytyki.
bawienie sie w odkrycie kolejnego linku w z nalezionej stronie www to raczej
jest smieszne.
kasia

Mam pytanie Kasiu...po co Ty jestes (i my wszyscy)na tej grupce?Dla
konstruktywnej krytyki czy dla wzajemnej pomocy?I I to miała byc
konstruktywna krytyka?Nie rozumiem ...dlaczego link ma byc
smieszny?Odkrywanie kolejnych linkow z nowymi wzorkami i schematami to po
prostu czysta przyjemnosc...przynajmniej dla mnie :)))

Pusia

1. Data: 2003-03-18 16:56:43

Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

widze ze nie nalezy zwracac uwagi bo to zle wyglada, prawda PUSIU?
a bylam na tej grupie na samym poczatku, pozniej sie wycofalam i chyba
dobrze wtedy zrobilam i kilka tygodni temu znow zaczelam ja obserwowac
oraz cos pisac ale osoby jakby sie zmienily :(.

cyzby moja niewinna informacja tak ubodla? Pusiu?Julko? Madziulu?

widze ze panuja tu jakies dziwne zasady.

kasia

1. Data: 2003-03-18 17:01:12

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Ja sie tu nie odzywam w sprawach drazliwych, ale tym razem nie wytrzymam.
Nikt nikomu nie kaze ogladac, czytac ani pisac na grupe.
W tematach najczesciej jest zaznaczone ze to linki.
Jak kogos nie interesuje, nie ma czasu, nie ma pieniedzy nie wchodzi, nie oglada
i juz.

Ja tak wlasnie robie i nikogo nie krytykuje za to, ze che byc pomocny podajac
linki do wzorkow ( i jeszcze czesto przeprasza za to bo moze przypadkiem juz
bylo) do ktorych pewnie wiele z nas nie trafiloby nigdy, bo nie ma czasu lub
mozliwosci przegladac setek linkow ze strony glownej.

Co Ci to przeszkadza.
Jak zle prosze sobie usiasc wygodnie, wziasc swoja robotke i sie zajac czyms
pozytecznym.

Pozdrawiam. Beazuku

Kasia napisał(a):

> szkoda ze nie umiecie przyjac konstruktywnej krytyki.
> bawienie sie w odkrycie kolejnego linku w z nalezionej stronie www to raczej
> jest smieszne.
>
> kasia

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-18 17:04:35

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> szkoda ze nie umiecie przyjac konstruktywnej krytyki.
> bawienie sie w odkrycie kolejnego linku w z nalezionej stronie www to raczej
> jest smieszne.

Jeśli masz dużo czasu, baw się sama i nie zaglądaj do postów z linkami.
Oczywiście, jak ktoś chce sobie znaleźć wzory, morze wrzucić hasło w
googla i za którymś razem trafi. Tylko że zauważ, że po pierwsze nie
wszystkie dziewczyny mają czas na przeszukiwanie całej sieci, a nawet na
grzebanie w 7ia, które otwiera się dość wolno, a po drugie, że ta grupa
ma w opisie: * co gdzie znaleźć w sieci (zajrzyj sobie
http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.robotki-reczne ).
Poza tym ta grupa opiera się między innymi na tym, że dzielimy się naszą
wiedzą, również dotyczącą miejsc z wzorami w sieci (znów- patrz opis).
Nawet jeśli niektóre linki już były, zawsze znajdą się nowe osoby, które
ich nie widziały.
Jeśli Ci nie odpowiada taki model grupy, zawsze możesz sobie założyć
własną w domenie alt. i zakazać tam podawania linków, nie sądzę, żeby
ktokolwiek tu się na to zgodził.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-18 17:08:28

Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

alez ja Wam niczego nie zakazuje
same wszczelyscie dzika awantre bo ktos smial zwrocic uwage.

> [...]
> Jeśli Ci nie odpowiada taki model grupy, zawsze możesz sobie założyć
> własną w domenie alt. i zakazać tam podawania linków, nie sądzę, żeby

free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne
wzorki, makatki toaletowo-lazienkowe
znikający?? mazak
wzorki xxx - szukam