http://www.7ya.ru

1. Data: 2003-03-19 10:59:59

Temat: Re: http://www.7ya.ru
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pamiętam to już jest początek ale nie wiem kto to zrobił
> http://www.robotki-reczne.art.pl/
> Pozdr. - Gośka (Lublin)

Początek jest super :)
Ja moge podesłac namiary na pasmanterie w Katowicach (na razie bardzo
ogolne) i moge tez wysłac stos linkow (zapisuje wszystkie, które pojawiają
sie na liscie, ale nie zdazylam jeszcze tego wszystkiego posprawdzac i
uporzadkowac czyli mam w nich wielki bajzel :)).

Pozdrowionka
Magda

1. Data: 2003-03-19 11:04:49

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gośka z Lublina wrote:

> pomocy

> znajda

> Z tego co pamiętam to już jest początek ale nie wiem kto to zrobił
> http://www.robotki-reczne.art.pl/
> Pozdr. - Gośka (Lublin)

A ja już wiem, ale może sama autorka się ujawni, ja w każdym razie
zgłaszam się do pomocy. Na początek mogę zebrać adresy dobrych
pasmanterii w W-wie, spróbować załatwić komputer do wysyłania listu z
informacjami (jakby się udało, to każda nowa dostanie taki list do
swojej skrzynki;) ) i mogę stworzyć taki post który by się co czas
pewien tu pojawiał.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-19 11:26:34

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacjami (jakby się udało, to każda nowa dostanie taki list do
> swojej skrzynki;) ) i mogę stworzyć taki post który by się co czas

No to jak juz jest tyle zrobione, to chyba nie bedzie problemu z doknczeniem
tej strony. Wlasciwie, to trzeba zebrac informacje, ktore chcemy tam
umiescic i sukcesywnie je tam dodawc. Bo jak bedziemy czekac, az zbierzemy
calosc, to rzeczywiscie moze nam sie to nigdy nie udac. Na poczatek mysle,
ze powinnysmy ustalic, co chcemy, zeby bylo umieszczone w FAQ. Co Wy na to?

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-03-19 15:45:00

Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

to pewnie dzis tez mam bo zdania nie zmienilam :))

kasia

Użytkownik "W. Wąsowicz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kasia miała dziś "zły dzień" i to wszystko.Pozdrowienia dla wszystkich.
Ada

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-03-23 09:51:04

Temat: Odp: http://www.7ya.ru
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka <y...@p...onet.pl> w wiadomości do

> [...]
> informacjami (jakby się udało, to każda nowa dostanie taki list do
> swojej skrzynki;) ) i mogę stworzyć taki post który by się co czas

Czuje sie wywolana do tablicy :-)
Czasy sie zmienily i... mam gorszy dostep do komputera, bo krzeslo ciagle
zajete :-))) No i argumenty mam slabsze, bo ja to tylko hobby, a Druga
Polowa na tym zarabia ;-)
Bardzo by mi bylo milo gdyby ktos sie tym zajal - jakby chcial pozmieniac,
nawet bardzo, to niech sie czuje zaproszony do tego.

Co do faq - ja sobie zbieram intereujace mnie posty, a potem lacze je
teamtycznie w wieksze posty i wysylam do siebie samej - dzieki temu mam np
post pt. batik, patcghwork itp, a w srodku madrosc zbiorowa. Chetnie to
udostepnie komus, kto by chcial to zredagowac i faq tworzyc. Pozostaje tylko
jedno pytanie - mam to tak pociete, ze czesto nioe wiadomo, kto co napisal.
Czy autorzy postow zgodza sie, by nie podawano autora? I to w dodatku
musicie sie zgodzic w ciemno, bo ja sama juz nie wioem, kto co napisal ;-)))

pozdrowki
Ilona

ps: ponowie jeszcze info, ze w sprawie konta, na ktorym siedzi stronka,
hasla itp udziele info na priva

1. Data: 2003-03-23 12:17:44

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy autorzy postow zgodza sie, by nie podawano autora? I to w dodatku
> musicie sie zgodzic w ciemno, bo ja sama juz nie wioem, kto co napisal

Zgłaszam się do prac redakcyjno-korektorskich (mój zawód), ale jestem neptek
z tworzenia stron WWW. Poza tym nie wiem już, która z was w końcu robi tę
stronę i do kogo pisać w tej sprawie. Odezwij sie na priv.
Jandulka

1. Data: 2003-03-23 18:54:41

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> w wiadomości do grup
> [...]
> z tworzenia stron WWW. Poza tym nie wiem już, która z was w końcu robi tę
> stronę i do kogo pisać w tej sprawie. Odezwij sie na priv.

Ja wlasnie pisalam, ze juz nie mam za bardzo mozliwosci sie tym zajac, bo
kiepsko z dostepem do kompa. Ot chwilki kradne, to tu, to tam :-)

Ilona

1. Data: 2003-03-24 13:50:45

Od: y...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja wlasnie pisalam, ze juz nie mam za bardzo mozliwosci sie tym zajac, bo
> kiepsko z dostepem do kompa. Ot chwilki kradne, to tu, to tam :-)

Odezwałam się na priv i zgłaszam się do pracy :) Jeśli macie jakieś pomysły i
chęci, mogę to zebrać. Mam tylko prośbę: w tym tygodniu mam problemy z siecią,
więc poprosiłabym o ew. informacje na priv :) Zbieram informacje o
pasmanteriach w Warszawie, jeśli któraś z was ma chęć zrobić takie zestawienie
dla innego miasta, to czekam :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-24 22:16:57

Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc poprosiłabym o ew. informacje na priv :) Zbieram informacje o
> pasmanteriach w Warszawie, jeśli któraś z was ma chęć zrobić takie

Moja propozycja pomocy jest nadal aktualna. Moge zrobic zestwienie
pasmanterii lodzkich. W czym moge jeszcze pomoc?

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne
wzorki, makatki toaletowo-lazienkowe
znikający?? mazak
wzorki xxx - szukam