http://www.7ya.ru

1. Data: 2003-03-18 17:17:05

Temat: Re: http://www.7ya.ru
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> alez ja Wam niczego nie zakazuje
> same wszczelyscie dzika awantre bo ktos smial zwrocic uwage.

Odpisuje się POD postem, po wycięciu zbędnych kawałków.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-18 17:18:27

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> Odpisuje się POD postem, po wycięciu zbędnych kawałków.
> Pozdrawiam
> Julita

A może zakonczmy ten wątek

Agatek

1. Data: 2003-03-18 17:19:03

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widze ze nie nalezy zwracac uwagi bo to zle wyglada, prawda PUSIU?
> cyzby moja niewinna informacja tak ubodla? Pusiu?Julko? Madziulu?
> widze ze panuja tu jakies dziwne zasady.

Po pierwsze-odpowiedzi na posty nazywasz dziwnymi zasadami????Chyba tym
razem ostro przesadziłas.....po to sa grupy dyskusyjne.Po drugie...komu Ty
zwracałas uwage w pierwszym poscie...przecież on nie był imienny do mnie ale
do wszystkich grupowiczek i kazda z nas dossana w tym momencie do kompa
jesli ma taka ochote moze na niego odpowiedziec.... i jesli chec podzielenia
sie swoimi wygrzebanymi w sieci informacjami nazywasz dziwnymi zasadami to
tak-w taki rozumiemiu jestem "dziwakiem" i Madziula jest i Julka i wiele
innych,bo jestesmy otwarte na inne osoby i nie kisimy informacji tylko dla
siebie.....
Pusia

1. Data: 2003-03-18 17:21:39

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> same wszczelyscie dzika awantre bo ktos smial zwrocic uwage.

Kobitko,zastanow sie co piszesz...jaka awantura,to sa tylko posty,my
jestesmy cierpliwe jak myszki pod miotła,bo wycwiczone na mulinkach i
wełenkach......:))))...
Pusia

1. Data: 2003-03-18 17:25:31

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

popieram
Beazuku

Agatek napisał(a):

> A może zakonczmy ten wštek
>
> Agatek

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-18 17:42:55

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie wypisywac ze cos sie nagle znalzlo :)

A o co Tobie właściwie chodzi???????? Grupa Ci nie jest miła czy fakt, że
ludzie są dla siebie życzliwi?
Dziewczyno, dawno tu nie było żadnej afery, nudnawo czasami. Mnie się
podoba, innym też, więc gdzie jest problem dla Ciebie?
Ja cieszę się że dziewczyny podrzucają linki do wzorów, chociaż wiele już
było. No i co z tego, komu to przeszkadza? Zobacz jak się szuka wzorków z
zegarkiem w ręku, modemowcy to wiedzą. A tu mam podane prosto na monitorek.

Czego się czepiasz?

Uf, wkurzyłam się na ludzką złośliwość.

Ela

1. Data: 2003-03-18 19:37:03

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A ja bardzo za wzorki dziekuje, bo mam modem... rzucam się jak sęp na kazdy
nowy link i mam efekty, zapłaciłam dzieki Wam 25% mniejszy rachunek za internet
a wzorów mam więcej niż kiedy sama szukałam...dzięki, dziewczyny:) Zosia

1. Data: 2003-03-18 19:52:56

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynyyy przywołuję Was do pionu....robótki w ręce i czekać na nowe
linki........:))))))))))))))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-03-18 19:56:02

Od: "W. Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia miała dziś "zły dzień" i to wszystko.Pozdrowienia dla wszystkich. Ada

1. Data: 2003-03-18 19:56:19

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest!:)

Wlasnie koncze kolejna kartke wiekanocna :)))
Pozdrawiam. Beazuku

Bos napisał(a):

> [...]

http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne
wzorki, makatki toaletowo-lazienkowe
znikający?? mazak
wzorki xxx - szukam