Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście

następny post »
From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Date: Tue, 14 Apr 2015 15:51:01 +0200

Mam czworo dzieci, córkę z pierwszego małżeństwa i trójkę z drugiego, w
tym syna z zespołem Down'a, rocznik 1980. W latach 1990-94
rehabilitowaliśmy syna pod kierunkiem Instytutów Osiągania Ludzkich
Możliwości w Filadelfii, PA, USA metodą Domana-Delcato. Moje dzieci z
drugiego małżeństwa nie wiedziały, że mają siostrę z mojego pierwszego
małżeństwa; moja druga żona tak mną manipulowała bym nie miał okazji
powiedzieć o tym fakcie dzieciom. Moim marzeniem było jednak by
wszystkie moje dzieci się znały i utrzymywały ze sobą kontakt. W 1994
znalazłem więc okazję by przyznać się do tego dzieciom jednak bez zgody
ich matki. Wyzwoliło to jej tak wielką agresję, że z kuchennym nożem w
ręce wyrzuciła mnie z domu i przerwała mi wszelką komunikację z dziećmi.
Przyczyna była prosta - straciła kontrolę nad przepływem informacji w
rodzinie a więc, w jej przekonaniu, straciła władzę którą dotychczas
sprawowała dzięki sprytnej manipulacji. Splot różnych zdarzeń w moim
życiu sprawił, że już w momencie gdy wyrzucała mnie z domu wiedziałem
dlaczego to zrobiła i dlaczego ja ulegałem jej wcześniejszej manipulacji
(przemocy emocjonalnej). Po pogłębionej analizie okazało się, że oboje
mieliśmy deficyty w poczuciu własnej wartości i każde z nas na swój
sposób starało się podporządkować sobie to drugie. Zamiast współpracy
opartej na szacunku i zaufaniu walczyliśmy o władzę by z jej pomocą
przerzucać na tę drugą stronę odpowiedzialność za decyzje które każde z
nas podejmowało w imieniu rodziny. Niechęć i unikanie odpowiedzialności
za własne decyzje wynika z braku wiedzy, nie-bycia autorytetem dla
samego siebie co wyraża się brakiem poczucia własnej wartości. Zacząłem
więc szukać i doszukałem się, że rodzice (biologiczni lub rodzina
zastępcza) uniemożliwiają dziecku dostęp do wiedzy w sferze
najważniejszej z punktu widzenia trwania gatunku, czyli w sferze życia
seksualnego. Dziecko uczy się przez obserwowanie, naśladowanie i
doświadczanie z rodzicami i jest najbystrzejszym obserwatorem. Rodzice
postępują zgodnie z tradycją i zakazują dziecku dostępu do wiedzy o ich
życiu seksualnym i nie biorą pod uwagę tego, że dziecko i tak wszystko
wypatrzy. Nie biorą pod uwagę również tego, że ten zakaz z ich strony
jest najbardziej pierwotnym i nieuświadamianym sposobem poniżania
dziecka, a więc przemocy rodzica w stosunku do dziecka, które jest
ciekawe wszelkiego poznania, a szczególnie w sferze seksualnej. Syn chce
doświadczyć tego co doświadcza jego ojciec a córka chce doświadczyć
tego, czego doświadcza jej matka. Rodzice są dla dziecka opiekunami
zapewniającymi pożywienie, bezpieczeństwo i dostarczają wszelkiego
rodzaju pierwszych doświadczeń życiowych. Dlatego są dla dziecka
bezapelacyjnymi autorytetami, które dziecko naśladuje bezwiednie i z
absolutnym zaufaniem dopóty, dopóki nie odkryje, że jest przez swoje
autorytety oszukiwane. Dla uczącego się dziecka to, że z powodu
tradycyjnych zakazów jego opiekunowie nie dostarczają mu wiedzy, nie ma
żadnego znaczenia i podświadomie traktuje zakaz jak oszustwo. Zaczyna
się bunt dziecka i poszukiwanie brakującej wiedzy poza rodziną.

Wracając do głównego nurtu mojego wywodu. Rodzice są dla dziecka
pierwszymi wzorcami kobiety i mężczyzny. Syn chce być taki jak ojciec i
marzy o kobiecie takiej jak jego matka; podobnie córka chce być tak a
jak matka i marzy o mężczyźnie takim jak jej ojciec. Chodzi o wszystkie
zachowania, w tym seksualne, a może przede wszystkim seksualne gdyż
wszystkie inne sfery naszej aktywności są podporządkowane życiu
seksualnemu, które decyduje o trwaniu gatunku, a dalej Życia na Ziemi.
Matka jawi się więc synowi jako pierwszy obiekt seksualny i odpowiednio
ojciec córce. Doświadczenie z rodzicami jest najważniejszą szkołą życia
dla dziecka gdyż wzorce są przekazywane przez emocje, które nie oszukują
w przeciwieństwie do niejednoznacznych nauk werbalnych. Każde pierwsze
doświadczenie jest najważniejsze gdyż utrwala się jako wzorzec na całe
życie. Jeżeli pierwsze doświadczenie jest niepewne to dziecko będzie w
przyszłości poszukiwało doskonałości ale trudno mu będzie tę doskonałość
osiągnąć bez wsparcia pierwszych autorytetów.

Syn zaczyna więc rywalizować z ojcem o matkę by w drodze doświadczenia
poznać kobietę, którą jego ojciec uznaje za doskonałą; podobnie córka
rywalizuje z matka o mężczyznę, którego ta uznała za swoją doskonałość.
Ponadto syn chce się stać równy ojcu przez sięgnięcie po kobietę ojca a
córka chce się stać równa matce sięgnąwszy po mężczyznę matki ale to
rodzice muszą wyrazić zgodę na takie doświadczenie. Uniemożliwienie
spełnienia tych doświadczeń prowadzi do trwałej nierówności między
dzieckiem a rodzicem tej samej płci. Jeżeli rodzice uniemożliwią dziecku
takie zrównanie się z nimi w drodze emocjonalnego doświadczenia to w
wyniku mamy kompleks Edypa u syna i kompleks Elektry u córki.
Niezaspokojone dążenie dziecka do zrównania się z rodzicem staje się
zalążkiem wszelkiej rywalizacji, która z jednej strony napędza rozwój
technologiczny i niby-postęp w sferze społecznej, z drugiej zaś grozi
zagładą biologicznego życia na Ziemi. Rozwiązaniem jest wychowanie
seksualne łącznie z inicjacją seksualną dziecka wśród rodziców. W samym
misterium inicjacji seksualnej biorą udział oboje rodzice i dziecko,
przy czym to dziecko inicjuje sam akt seksualny. Jeżeli inicjatorem aktu
jest rodzic to inicjacja seksualna, której celem jest całkowite
wyzwolenie dziecka od rodziców, przeradza się w kazirodztwo, którego
skutkiem jest całkowite uzależnienie dziecka od rodzica. Przy czym
kazirodztwo nie musi mieć charakteru fizycznych relacji między córką i
ojcem czy synem i matką. Wystarczy by dziecko było uzależnione od
rodzica emocjonalnie.

To co przedstawiłem to zaledwie zarys patologicznych zjawisk, które
społecznych, które możemy na co dzień obserwować. Nie wspomniałem o
powszechnie uprawianej przez kobiety-matki prostytucji małżeńskiej,
homoseksualizmie, rozpadzie rodziny czy wojnach. Nie wspomniałem również
o tym, że ten zakaz skutkuje patologiami biologicznymi takimi jak
choroby, mutacje genetyczne i inne. Jeżeli przyjąć moją hipotezę za
prawdziwą to jej wpływ sięga od filozofii, poprzez religię, nauki
społeczne, medyczne aż po prawo i organizację państwa.
Obecnie weryfikuję postawioną hipotezę przez badanie oddziaływania tej
wiedzy na mężczyzn w wieku poniżej 40 lat mieszkających w Domu Pomocy
Społecznej w Ostrowinie k/Oleśnicy, gdzie sam również mieszkam.
Sprawdzam, czy uświadomienie im przyczyny ich uzależnień spowoduje ich
zresocjalizowanie. Test jest prowadzony pod nadzorem personelu DPS-u. Po
około 20 dniach od podania im ,,zastrzyku" z wiedzy wyniki są wręcz
rewelacyjne. Przewiduję rozszerzenie badania skuteczności mojej
,,technologii" na pensjonariuszy zamkniętego zakładu karnego.

Na powyższe tematy piszę w polskim Usenecie z przerwami od 1996 roku.
Wyciągi z tych dyskusji przedstawiam na mojej stronie
http://www.leotar.friko.pl. Jest tam wprawdzie wiele wątków pobocznych
zaśmiecających najważniejszy przekaz ale cierpliwy czytelnik odtworzy
całość mojej koncepcji.

Jeżeli moje spostrzeżenia wydają się interesujące proszę o kontakt:

Władysław Tarnawski
Ostrowina 21
56-400 Oleśnica
e-mail: L...@w...pl
tel. 661294908

Na cele rozpowszechniania mojego podejścia do wychowania seksualnego
dzieci zawiązałem jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą:
Sunrise Services Władysław Tarnawski.

Ostrowina, 09.04.2015.

--
LeoTar