Do Izy w sprawie.

251. Data: 2010-04-28 20:28:59

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
news:473f4424-77ff-429e-895c-9536ee313cc5@e40g2000yq
a.googlegroups.com...
> ale przecież uczciwie chce dostać i ... :-)))))

>Niewdzięczniku!
>Toć ja Cie bronię własną piersią - nie widzisz? :))
faktycznie - masz racje - przepraszam
pewnie ta zachłannoś mnie zaślepiła
:-)))

252. Data: 2010-04-28 20:30:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Dobre i to. ;)

Skoro nie ma akcji, nie ma i reakcji. Wirusów i robali u mnie brak :)

--

Paulinka

253. Data: 2010-04-28 20:31:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba generujesz jakieś wyimaginowane "problemy". :)

--
CB

254. Data: 2010-04-28 20:31:10

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Splonkowałeś mnie jak się dowiedziałeś, że miewam PMS i mam średnie
> wykształcenie, więc nie rżnij głupa.

Biedactwo, przecież Ty nawet nie rozumiesz za co.

> Ja mam co chcę cały czas, widać ty nie możesz tego w życiu znaleźć,
> stąd ta frustracja i wieczne rozczarowanie.

Jak znajdę u Ciebie kiedyś zrozumienie moich elementarnych informacji
to wierz mi, że frustracja minie ;-)
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

255. Data: 2010-04-28 20:32:45

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 22:28, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w
> [...]

a można być zachłannym na to co sie już ma ? :))

--
sampi

256. Data: 2010-04-28 20:32:53

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Przecież pisałem, że FF i IE otwierają mi okna z menadżerem kont w TB
> lub IO,
> w zależności który jest domyślny.

Wpisz w wyszukiwarce.

Ewa

257. Data: 2010-04-28 20:35:58

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Wpisz w wyszukiwarce.
>
> Ewa

No to mi zwykle znajduje na senior.pl co mnie bynajmniej
nie satysfakcjonuje.
Ewa, ja już pisałem, że potrafię znaleźć te wiadomości
w necie, ale to wyszukiwanie jest mi nie wygodne.
Piotrek

258. Data: 2010-04-28 20:37:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Biedactwo, przecież Ty nawet nie rozumiesz za co.

Misiu do niczego mi ta wiedza niepotrzebna, nawet jeśli chybiłam.

> Jak znajdę u Ciebie kiedyś zrozumienie moich elementarnych informacji
> to wierz mi, że frustracja minie ;-)

Obawiam się, że nie ja jedyna mam problem ze zrozumieniem głębi twoich
informacji.

--

Paulinka

259. Data: 2010-04-28 20:40:00

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Chyba generujesz jakieś wyimaginowane "problemy". :)

Być może, choć mam codziennie bezproblemowy wjazd do niektórych sieci
szyfrowanych
na moim osiedlu.
Ile więc warte jest moje szyfrowanie bez filtra na macu?
Podobnie przy p2p, bez stosownych portów wyłączonych z obsługi firewala
w wirtualnych serwerach
będziesz miał pewnie tylko lowid i z 10% seedów, o ile w ogóle będziesz
miał jakiś.
Ale się nie upieram.
Piotrek

260. Data: 2010-04-28 20:41:48

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
> [...]
> wiadomościnews:473f4424-77ff-429e-895c-9536ee313cc5@
e40g2000yqa.googlegroups.com...

>a można być zachłannym na to co sie już ma ? :))
wychodzi na to - że niektórzy tak mają :-))

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.