[NTG] Znowu politycznie ...

1. Data: 2010-04-26 12:35:38

Temat: [NTG] Znowu politycznie ...
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasłyszanie dziś w radio (PR III). Słuchacze dzwonią, żeby się podzielić,
czy idą,
czy nie idą do wyborów i dlaczego:

- Halo ? Ja nie idę do wyborów. Bo to jest bez sensu. Demokracja
jest bez sensu, nic się nie zmienia. Mamy teraz taki ustrój, że zmienia
się tylko tyle, że idioci powoli wypierają złodzieji.

Podoba się, co nie, Chiron ? ;)))

2. Data: 2010-04-26 13:11:04

Temat: Re: [NTG] Znowu politycznie ...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> Zas�yszanie dzi� w radio (PR III). S�uchacze dzwoni�, �eby si�
podzieliďż˝,
> czy idďż˝,
> czy nie id� do wybor�w i dlaczego:
>
> - Halo ? Ja nie id� do wybor�w. Bo to jest bez sensu. Demokracja
> jest bez sensu, nic si� nie zmienia. Mamy teraz taki ustr�j, �e zmienia
> si� tylko tyle, �e idioci powoli wypieraj� z�odzieji.
>
> Podoba siďż˝, co nie, Chiron ? ;)))
Wyrwane z kontekstu, ale Chiron nasłuchał się radio maryja i mu się
zachciało monarchii katolickiej , gdzie państwo to kościół, Ciekawe bo
sam Jezus powiedział, że co Boskie Bogu, co cesarskie cesarzowi, a
chodziło mu o to, że kościół musi być dobrowolny. Państwo to prawa
według których masz żyć, ale wiara musi być dobrowolna, więc z
perspektywy Jezusa obecny kk, to nie wiara. Ale moim zdaniem powinna
być granica wyborcza, np; by głosowali jedynie ludzie wykształcenii,
inni tacy jak dół społeczny Piotruś, duch, Ikselka, chiron nie mieliby
prawa wyborczego. Rozumiesz o co mi chodzi, to jest bezmyślny tłum,
ich trudno zaklasyfikować do pojęcia człowiek i z tego co widzimy ten
dół daje się manipulować i do władzy dochodzą ludzie szkodliwi, lub
się ten dół mami kiełbasą wyborczą. Gdyby głosowała tylko
inteligencja, to za jednym zamachem partie musiałyby pokazać jakiś
sensowny program na Polskę, bo inteligentami trudniej jest
manipulować.

3. Data: 2010-04-26 18:48:45

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest bez sensu, nic się nie zmienia. Mamy teraz taki ustrój, że zmienia
> się tylko tyle, że idioci powoli wypierają złodzieji.

Bożesz, jedynka TVP jest teraz już po prostu nie do udźwignięcia.
Ludzie płączą, że 'skondensowana nienawiść ich zabiła' a ja myślę,
borzesz, jak płyną, jak te tłumy płyną za pragnieniami czystych idoli
i przeżywam mocny dysonans poznawczy, jak się zaczynam zastanawiać
nad tym ,kto niby tęnienawisć tak kondensuje u nas, kto ją tak lubi
i ją tak produkuje. I oczywiście tropy znów mnie prowadzą w wiadome
miejsce:
http://www.forumowisko.pl/topic/144510-list-sp-gosie
wskiego-do-klicha-wymowne/
http://www.4lomza.pl/forum/read.php?f=1&i=86831&t=86
812
jest masa podobnych ...

A PiS idzie w zaparte, oni by nawet nie pomyśleli o jakichkolwiek
naciskach, jak można ich tak szkalować, oni przecież tacy czyści,
pogodni i mili ludzie, tylko media i całą Europa im takie
niesprawiedliwe gęby przypięła ...

I czytam tych ludzi na forum, co mają to pismo Gosiewskiego przed oczami
a oni dalej swoje - że PO razem z GW robi ludziom wodę z mózgu, że
specjalnie
chce ich skołować ...

4. Data: 2010-04-26 20:17:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-kwiecień-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

http://kataryna.salon24.pl/174562,bielan-vs-klich

5. Data: 2010-04-26 22:10:29

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 26-kwiecień-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

wskiego-do-klicha-wymowne/
812

> http://kataryna.salon24.pl/174562,bielan-vs-klich

Oki.
Ja jednak poproszę o jakieś linki, w których jakikolwiek
polityk/sympatyk PiS jasno i wprost odnosi się do
treści formalnych dokumentów leżących w naszym sejmie
a made by Gosiu. Skąd to, po co i dlaczego.
Jakieś elementarne poczucie współodpowiedzialności za cały klimat
może ?

Bo nawet, jeśli Klich jest tak jak stoi u Kataryny,
to skąd potem i po co Gosiewski - tak jak stoi w tych dokumentach ?

Kupy się to Tobie trzyma ? - to proszę poskładać tak, by wskazać jakąś
personalną odpowiedzialność - ze szczególną uwagą poświęconą
formalnym dokumentom państwowym.

6. Data: 2010-04-26 22:22:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-kwiecień-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Bożesz, jedynka TVP jest teraz już po prostu nie do udźwignięcia.

nie do udźwignięcia jest niestety taka doza skurwysyństwa, która "każe"
"dziennikarzowi" pisać takie kwestie:

"W wyemitowanym 15 kwietnia programie "Warto rozmawiać" dziennikarz TVP
zaliczył wpadkę. Na nagraniu rozmowy z jednym z przechodniów, którą
wyemitowano, słychać głos zza kamery, który ewidentnie podpowiada słowa
niczym sufler. Na zamieszczonym fragmencie słychać jej głos w 3 minucie i
52 sekundzie."

http://tiny.pl/hgbbp

sugeruje to w obrzydliwy dla mnie sposób ustawianie filmu.
tymczasem - jak to w tłumie - głos obok dopowiada i nakłada się mówiąc to
samo. tak się mówi w grupie.

ty tu redart labidzisz nad żywymi emocjami - to ja ci proponuję żebyś sobie
nad skurwysyństwem polabidził.

bo to jest taka woda z mózgu, ale wychodzi na to, że chyba twojego.

***

"Kim jest mój nowy przyjaciel?

http://michta.salon24.pl/169885,nasz-nowy-przyjaciel

Serdecznym, ciepłym i współczującym facetem, który swego czasu wysadził w
powietrze kilka bloków mieszkalnych w Moskwie i Wołgodońsku by mieć
pretekst do utopienia we krwi Czeczenii (świat udaje, że nie wie kto
wysadził te bloki, z tego samego powodu dla którego kiedyś udawał, że nie
wie kto zamordował naszych oficerów w Katyniu - bo tak jest wygodniej).

Szczerym, uczciwym i wierzącym człowiekiem, który najprawdopodobniej
nakazał likwidację Aleksandra Litwinienki (którego rozłożoną na raty śmierć
wszyscy oglądaliśmy w telewizji) i który w więzieniach przetrzymuje ludzi,
którzy są jego przeciwnikami politycznymi.

Równym gościem, za krytykę którego co kilka tygodni ginie jakiś dziennikarz
gdzieś na ulicy w Moskwie czy Sankt Petersburgu.

Wspaniałym sąsiadem, którego kochają ościenne narody - zwłaszcza te, które
zwykł rozjeżdżać gąsienicami czołgów lub którym próbuje destabilizować ich
gospodarki oraz inicjuje cyberataki na ich sieci informatyczne.

Na wskroś europejski przywódca. Jak go nie kochać?!"

***

Jarosław Kaczyński: Tragicznie przerwane życie Prezydenta RP, śmierć elity
patriotycznej Polski, oznacza dla nas jedno: musimy dokończyć Ich misję.
Jesteśmy Im to winni, jesteśmy to winni naszej Ojczyźnie. Choć pogrążeni w
bólu i żałobie, związani wieczną pamięcią o stracie, mamy obowiązek
wypełnić Ich testament. Polska to nasze wspólne, wielkie zobowiązanie.
Wymagające przezwyciężenia także osobistego cierpienia, podjęcia zadania
pomimo osobistej tragedii. Dlatego podjąłem decyzję o kandydowaniu na urząd
Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej.

Stefan Niesiołowski: Kto go upoważnił do kontynuacji misji ofiar tragedii?
Kaczyński może mówić, że jest kontynuatorem dzieła brata, ale nie może
mówić, że jest depozytariuszem misji wszystkich ofiar tragedii. To jest
przywłaszczanie sobie testamentu politycznego ofiar tragedii. Obawiam się,
że Jarosław Kaczyński będzie grał tą tragedią, to źle wróży kampanii
wyborczej.

***

to dwa języki. z całego serca chciałbym, aby ten pierwszy zwyciężył.

howgh.

7. Data: 2010-04-26 22:30:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 00:22:37 +0200, tren R napisał(a):

> [...]
> wyborczej.

> To dwa języki. z całego serca chciałbym, aby ten pierwszy zwyciężył.

Niesiołowski wylazł z nory po ciszy i znów ujada, jak za czasów Lecha
Kaczyńskiego.
Jarosław Kaczyński na prezydenta! Niesiołowski do dziury!
Howgh.

8. Data: 2010-04-26 22:31:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-kwiecień-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
>
> Bo nawet, jeśli Klich jest tak jak stoi u Kataryny,
> to skąd potem i po co Gosiewski - tak jak stoi w tych dokumentach ?

no właśnie po to, aby wyjaśnić dlaczego pilot zlądował tam, gdzie zlądował,
mimo, że:

"We wtorek ,12 sierpnia ląduje w Tbilisi prezydent Sarkozy (w czasie gdy
Prezydent Kaczyński pokonywał drogę lądową z Ganji do Tbilisi. samochodem,
w dużym konwoju samochodów )"

czyli tam, gdzie chciał dolecieć kaczyński.
zauważ - dla nas niebezpiecznie, ale dla odważnego żabojada już
bezpiecznie. mamy jakieś zaostrzone standardy zapewne :)

http://1maud.salon24.pl/174633,polscy-ulani-i-francu
scy-kamikadze

> Kupy się to Tobie trzyma ? - to proszę poskładać tak, by wskazać jakąś
> personalną odpowiedzialność - ze szczególną uwagą poświęconą
> formalnym dokumentom państwowym.

personalnie to w naszym państwie nikt za nic kurwa nie odpowiada.
a rzeczy się dzieją.

a pardonsik. za wszystko co złe odpowiada przecież kaczyński i pis, byłbym
zapomniał :)
choć niektórzy z po nawet trumny z trupami przepraszają - ale to tylko
nieliczni. potężny to przecież dysonans jest.

9. Data: 2010-04-26 22:36:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> choć niektórzy z po nawet trumny z trupami przepraszają - ale to tylko
> nieliczni. potężny to przecież dysonans jest.

Jesteś jednym z tych z reportaży Pospieszalskiego?
Wiesz poglądy polityczne to nie jest powód do wstydu. Mam wrażenie, że
Cię ta tragedia jak palec Boży dotknęła i teraz w kompulsywny sposób
postulujesz to, co trzymałeś w ukryciu.

--

Paulinka

10. Data: 2010-04-26 22:45:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-kwiecień-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Jesteś jednym z tych z reportaży Pospieszalskiego?

no jestem i co?

> Wiesz poglądy polityczne to nie jest powód do wstydu. Mam wrażenie, że
> Cię ta tragedia jak palec Boży dotknęła i teraz w kompulsywny sposób
> postulujesz to, co trzymałeś w ukryciu.

a jeśli masz rację to co?

Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych