[NTG] Znowu politycznie ...

11. Data: 2010-04-26 22:53:26

Temat: Re: [NTG] Znowu politycznie ...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cała ta sytuacja to dla części potężny dysonans, który muszą zredukować
tak jak potrafią, a nie są w tym zbyt zaprawieni (tzn w redukcji
dysonansów), więc improwizują i eksperymentując na sobie szaleńczo.
Na ten przymus nakłada się jeszcze "depresja" emocjonalna.
Sytuacja nie do pozazdroszczenia, bardzo oględnie mówiąc.

A winnych trzeba znaleźć, a właściwie wybrać, bo kandydatów jest
zatrzęsienie i zdecydować się - problem.
Notabene pewnie czeka nas w okresie najbliższych dwóch m-cy odsłona
super-nad-teoria spiskowej łączącej wszystkie znane dotąd i jeszcze nie
znane sub-teorie.

Problem sceptyków: rozsądek podpowiada "przeczekać", ciekawość
- "co oni tam znowu tym razem wymyślili?".
Co wybrać?

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr5401$4pu$1@node1.news.atman.pl...

12. Data: 2010-04-26 23:07:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 27-kwiecień-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no jestem i co?

Nic. Chciałam się tylko dowiedzieć.
Uważam, że Pośpieszalski z dziennikarstwem ma tyle wspólnego, co Mann ze
sportem. To tak na marginesie.
Jest tak samo tendencyjny, jak cała reszta.

> a jeśli masz rację to co?

Nic tren. Spokojnie. Mam lewicowe poglądy, również niezbyt popularne w
aktualnym czasie geopolitycznym. Tylko ja je mam od zawsze i nie wstydzę
się o nim mówić.
Myślę, że jesteś niezłą socjologiczną zagadką i że sondaże dzięki takim
osobom jak Ty mogą być mocno zafałszowane. Wyjdzie w praniu podczas wyborów.
BTW Napieralski to żenada na czele lewicy.

--

Paulinka

13. Data: 2010-04-26 23:10:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

True.
Aż się prosiło, aby po 10 kwietnia poszli z delegacją
[na kolanach] do "Cimoszki".

--

wiadomości news:hr55pj$4pu$4@node1.news.atman.pl...

14. Data: 2010-04-26 23:13:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Nic. Chciałam się tylko dowiedzieć.
> Uważam, że Pośpieszalski z dziennikarstwem ma tyle wspólnego, co Mann ze
> sportem. To tak na marginesie.
> Jest tak samo tendencyjny, jak cała reszta.

czyli ma 100% wspólnego.
imho - jest to sytuacja złożona.
brak umiejętności zapanowania nad dyskusją idący w parze z wewnętrzną
uczciwością - czyli nie ukrywaniem własnych intencji i poglądów.
nawiasem mówiąc - o wiele bardziej przemawiała do mnie poprzednia formuła
programu - i dwie strony barykady siedzące naprzeciwko siebie.

> [...]
> osobom jak Ty mogą być mocno zafałszowane. Wyjdzie w praniu podczas wyborów.
> BTW Napieralski to żenada na czele lewicy.

mylisz się :)
ja nie jestem żadną socjologiczną zagadką.

od zawsze byłem prawicowcem, o ile poprzez prawicę możemy rozumieć taki
socjal jak prezentował teoretycznie pis :)
byłem zwolennikiem popisu.
z lekką przewagą pisu w sferze wartości i tzw polityki historycznej.

a co do napieralskiego - dlaczego żenada?

15. Data: 2010-04-26 23:13:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> znane sub-teorie.
>

> Problem sceptyków: rozsądek podpowiada "przeczekać", ciekawość
> - "co oni tam znowu tym razem wymyślili?".

Jak zwykle. Mniejsze zło.

--

Paulinka

16. Data: 2010-04-26 23:19:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> True.
> Aż się prosiło, aby po 10 kwietnia poszli z delegacją
> [na kolanach] do "Cimoszki".

Cimoszewicz dostał kubeł zimnej wody i więcej nie chce, a szkoda.
Można go nie lubić z różnych względów, ale facet jest dla mnie mega
kompetentny i mega wyważony.

--

Paulinka

17. Data: 2010-04-26 23:26:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> nawiasem mówiąc - o wiele bardziej przemawiała do mnie poprzednia formuła
> programu - i dwie strony barykady siedzące naprzeciwko siebie.

Dziennikarz nie przedstawia własnych poglądów, przedstawia fakty. Na tym
polega rzetelne dziennikarstwo.

> mylisz się :)
> ja nie jestem żadną socjologiczną zagadką.

Jesteś, bo Smoleńsk wyzwolił w Tobie jakąś siłę, której dotychczas nie
miałeś.

> [...]
> z lekką przewagą pisu w sferze wartości i tzw polityki historycznej.

> a co do napieralskiego - dlaczego żenada?

Młody, żenujący dupek. Ani polotu, ani charyzmy ani nawet tego, dlaczego
lubię lewicę nie prezentuje. Będę miała wyborczą zagwozdkę.

--

Paulinka

18. Data: 2010-04-26 23:33:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Dziennikarz nie przedstawia własnych poglądów, przedstawia fakty. Na tym
> polega rzetelne dziennikarstwo.

tak ale :)
rzeczywistość jest jaka jest.
jakieś nazwisko rzetelnego dziennikarza?

> Jesteś, bo Smoleńsk wyzwolił w Tobie jakąś siłę, której dotychczas nie
> miałeś.

to prawda, ale nie jestem zagadką.
zawsze byłem zwolennikiem prawej strony politycznej - po i pisu.
od jakiegoś czasu raczej pisu - więc gdzie ta zagadka?

> Młody, żenujący dupek. Ani polotu, ani charyzmy ani nawet tego, dlaczego
> lubię lewicę nie prezentuje. Będę miała wyborczą zagwozdkę.

a oprócz takich płytkich kobiecych przesłanek jakiś konkret?
bo lubić to można ser kozi.

19. Data: 2010-04-26 23:39:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 01:33:17 +0200, tren R napisał(a):

> tak ale :)
> rzeczywistość jest jaka jest.
> jakieś nazwisko rzetelnego dziennikarza?

Też czekam na to Nazwisko, czekam jak na objawienie, czekam jak kania dżdżu
:-)

20. Data: 2010-04-26 23:40:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 27-kwiecień-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> tak ale :)
> rzeczywistość jest jaka jest.
> jakieś nazwisko rzetelnego dziennikarza?

Nie znam żadnego. Każdy jest umoczony politycznie. Mogę tylko dywagować,
kto mniej a kto bardziej, ale to też nie będzie obiektywne ze względu na
moje poglądy.

> to prawda, ale nie jestem zagadką.
> zawsze byłem zwolennikiem prawej strony politycznej - po i pisu.
> od jakiegoś czasu raczej pisu - więc gdzie ta zagadka?

Zagadka, bo prze Smoleńskiem raczej się nie wychylałeś ze swoimi poglądami.

> a oprócz takich płytkich kobiecych przesłanek jakiś konkret?
> bo lubić to można ser kozi.

Ma brzydko skrojony garnitur. A poważnie lewica równa ku dołowi.
Marginalizuje się dokumentnie. Napieralski dzisiaj u Lisa popełnił IMO
harakiri.
Bardzo to boleśnie odczuwam.

--

Paulinka

Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych