Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych

1. Data: 2010-04-24 21:30:13

Temat: Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 22:17:12 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

> "Hans Kloss" <m...@g...com> wrote in message
n.googlegroups.com...
> [...]
>
> Całość na: http://czarnalimuzyna.salon24.pl/174104,zamach-hipot
eza-bez-sensu
> Jestem pd wrażeniem, zwłaszcza tego z jaką lekkością autor wyjaśnił
> mimochodem sprawę rzekomego "zamachu" na JFK. I co, jak teraz
> wyglądacie paranoicy?
> J-23
>
> ----------
>
> To moze warto przypomniec, ze cos kolo 180 ludzi, ktorzy w jakis tam sposob
> byli swiadkami tego zdarzenia, w ciagu 2ch lat stracilo zycie, czesto
> w bardzo podejrzanych okolicznosciach.
> Nawet tacy, co mowili i widzieli calkiem blahe rzeczy.

Podobnie jak wszyscy z wyjątkiem jednego (który zmarł smiercią naturalną
ostatnio) członkowie pierwszej komisji PCK badającej zwłoki ofierów
pomordowanych w Katyniu.

No ale wtedy (Katyń, zamach na JFK) nie było internetu. Dziś takie
zabójstwa nic nie pomogą w zduszeniu prawdy. W necie jest ślad po każdym
fakcie tego typu, rozchodzi się natychmiast oraz w tysiacach kopii i nie da
się tego wyłuskać i posłać w niebyt, żeby nie wiem, co.

> Mozemy teraz wiec zrozumiec przerazenie tuska....

No, Tusk minę ma permanentnie przerażoną. Daje się to zauważyć i daje do
myślenia.