[NTG] Znowu politycznie ...

91. Data: 2010-04-27 19:35:19

Temat: Re: [NTG] Znowu politycznie ...
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No to tylko pogratulować tak ambitnych marzeń
> i politycznej świadomości ;-)

Znajdź mi jednego, który nie ma tzw. "przeszłości" albo nie jest w coś
_aktualnie_ umoczony, będąc przy tym człowiekiem na poziomie.

Ewa

92. Data: 2010-04-27 19:36:56

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Znajdź mi jednego, który nie ma tzw. "przeszłości" albo nie jest w coś
> _aktualnie_ umoczony, będąc przy tym człowiekiem na poziomie...

...i nie będąc przy tym dziwakiem typu JKM.

Ewa

93. Data: 2010-04-27 19:55:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 21:18:06 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Tylko nie zapomnij się nie podpisać.

Masz jakieś podstawy, aby mi o tym przypominać?

94. Data: 2010-04-27 19:57:48

Temat: Re: Znowu politycznie ...
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 21:24, medea pisze:

> No tak, pamiętam, zdziwiło mnie to wtedy bardzo.
> Rozumiem jednak, że każdy ma jakieś tam swoje czułe punkty.
>
> Ewa

Zdziwiło Cię, że słabo toleruję skrajną głupotę i trolowanie?
Wiesz co, Ewa? Nie musisz być ze mną aż taka szczera.
Piotrek

95. Data: 2010-04-27 19:59:38

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 21:36, medea pisze:

> ...i nie będąc przy tym dziwakiem typu JKM.
>
> Ewa

Sama sobie znajdź, jak potrzebujesz takich marzeń.
Dla mnie one są zbędne i raczej nierealne,
stąd i pewnie trochę bardziej trzymam się rzeczywistości
a nie jakichś bezsensownych mrzonek.
Piotrek

96. Data: 2010-04-27 20:16:19

Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 19:54:47 +0200, Piotr napisał(a):

> Wiesz, qure za podobny bezsens splonkowałem, dożywotnio.
... stary, ale kogo to obchodzi ? ;)))

--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

97. Data: 2010-04-27 20:18:22

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Sama sobie znajdź, jak potrzebujesz takich marzeń.
> Dla mnie one są zbędne i raczej nierealne

Jako i dla mnie.
Nie wierzę, że ktokolwiek, kto doszedł wysoko w polityce, jest czysty.
Niestety. Staram się więc wybierać w moim przekonaniu mniejsze zło.

Ewa

98. Data: 2010-04-27 20:19:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Masz jakieś podstawy, aby mi o tym przypominać?

Podtrzymanie konwersacji.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

99. Data: 2010-04-27 20:19:49

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Zdziwiło Cię, że słabo toleruję skrajną głupotę i trolowanie?

Śmiech to głupota i trollowanie?

Ewa

100. Data: 2010-04-27 20:21:47

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 22:18, medea pisze:

> Jako i dla mnie.
> Nie wierzę, że ktokolwiek, kto doszedł wysoko w polityce, jest czysty.
> Niestety. Staram się więc wybierać w moim przekonaniu mniejsze zło.
>
> Ewa

No to faktycznie rozróżniasz wybór mniejszego zła
od marzeń, geniuszu ;-)
Piotrek

Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych