Re: [NTG] Znowu politycznie ...

From: "zazolty" <r...@x...op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: [NTG] Znowu politycznie ...
Date: Mon, 26 Apr 2010 20:48:45 +0200

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości
news:hr41a1$imf$1@news.onet.pl...
> Zasłyszanie dziś w radio (PR III). Słuchacze dzwonią, żeby się podzielić,
> czy idą,
> czy nie idą do wyborów i dlaczego:
>
> - Halo ? Ja nie idę do wyborów. Bo to jest bez sensu. Demokracja
> jest bez sensu, nic się nie zmienia. Mamy teraz taki ustrój, że zmienia
> się tylko tyle, że idioci powoli wypierają złodzieji.
>
> Podoba się, co nie, Chiron ? ;)))

Bożesz, jedynka TVP jest teraz już po prostu nie do udźwignięcia.
Ludzie płączą, że 'skondensowana nienawiść ich zabiła' a ja myślę,
borzesz, jak płyną, jak te tłumy płyną za pragnieniami czystych idoli
i przeżywam mocny dysonans poznawczy, jak się zaczynam zastanawiać
nad tym ,kto niby tęnienawisć tak kondensuje u nas, kto ją tak lubi
i ją tak produkuje. I oczywiście tropy znów mnie prowadzą w wiadome
miejsce:
http://www.forumowisko.pl/topic/144510-list-sp-gosie
wskiego-do-klicha-wymowne/
http://www.4lomza.pl/forum/read.php?f=1&i=86831&t=86
812
jest masa podobnych ...

A PiS idzie w zaparte, oni by nawet nie pomyśleli o jakichkolwiek
naciskach, jak można ich tak szkalować, oni przecież tacy czyści,
pogodni i mili ludzie, tylko media i całą Europa im takie
niesprawiedliwe gęby przypięła ...

I czytam tych ludzi na forum, co mają to pismo Gosiewskiego przed oczami
a oni dalej swoje - że PO razem z GW robi ludziom wodę z mózgu, że
specjalnie
chce ich skołować ...