Do Izy w sprawie.

321. Data: 2010-04-30 07:26:57

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-29 22:21, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Starcie Tytanów np.

Nie znam. Musi to byc straszna szmira.

> Albo się nudzi. Albo nie ma dzieci. Albo ma owsiki mózgu.

Stawiam na owisiki mozgu.

> I cycki Kate Winslet.

I nie tylko cycki.
I.

322. Data: 2010-04-30 15:04:40

Temat: Re: [OT] Jabłka Adama
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> hmm... moja tż ma chyba podobne względy w elektronice.
> Komputery dosłownie jej nienawidzą.

Coś musi w tym być, bo oczywiście nie udało mi się ściągnąć, jakiś błąd
się pojawił.
Ale za to w wypożyczalni mieli. I życie od razu stało się prostsze. ;)
Zaraz obejrzę.

Ewa

323. Data: 2010-05-01 23:04:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Apr 2010 08:07:38 +0200, Piotr napisał(a):

> hmm... moja tż ma chyba podobne względy w elektronice.
> Komputery dosłownie jej nienawidzą.
> Potrafią się nawet nie uruchamiać, choć stoi przy mnie i naciska przycisk.
> Jak ja nacisnę - startują od razu.
> System w jej komputerze nigdy chyba nawet miesiąca nie przeżył.
> Już do ponad roku co parę tygodni przywracam go z obrazu partycji,
> bo mi się już nie chce instalować tego wszystkiego na nowo.
> Może komputery wyczuwają jakoś waszą pogardę do nich i kompletny
> brak uwielbienia do elektroniki? ;-)
> Piotrek

Jestem pewna, że to jest dokładnie tak, jak z kwiatami - albo się do nich
ma tzw "rękę", albo nie :-)
Ja mam i do jednego, i do drugiego.

324. Data: 2010-05-05 08:27:37

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zaraz obejrzę.

Fajny, co nie ? ;)

325. Data: 2010-05-05 08:44:10

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Fajny, co nie ? ;)

Jest co pożuć.

Qra

326. Data: 2010-05-05 08:50:18

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> Jest co pożuć.
Zastanawiam się, czy jabłko było posypane cynamonem.
Musiało być. Szarlotka bez cynamonu to już nie ta szarlotka.

327. Data: 2010-05-05 09:01:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamerzy doradzają sobie jak rozp*lić OS na kompie.
Jakie to słodkie. :)

Przynajmniej reinstall systemu wkrótce znów ktoś
sobie "potrenuje". ;D

--
CB

328. Data: 2010-05-05 09:30:47

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam się, czy jabłko było posypane cynamonem.
> Musiało być. Szarlotka bez cynamonu to już nie ta szarlotka.

I czy się tym ciastem najedli.

Qra

329. Data: 2010-05-05 09:33:22

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Lamerzy doradzają sobie jak rozp*lić OS na kompie.
> Jakie to słodkie. :)
>
> Przynajmniej reinstall systemu wkrótce znów ktoś
> sobie "potrenuje". ;D

Nie było eksperta, więc robiliśmy, co w naszej lamerskiej mocy.

Qra

330. Data: 2010-05-05 09:55:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmieciowe kodeki AV bardzo pasują do "spalonego liska",
czy "pierdzącego ptaszka" IMHO.

--
CB

> Nie było eksperta, więc robiliśmy, co w naszej lamerskiej mocy.

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.