Do Krysi T.

1. Data: 2005-02-11 19:54:02

Temat: Do Krysi T.
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Hotdog. Jak zrobić aby był taki jak w ...
2. Hamburger. Jak zrobić aby był taki jak w ...

--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-11 20:00:58

Temat: Re: Do Krysi T.
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> 1. Hotdog. Jak zrobić aby był taki jak w ...
> 2. Hamburger. Jak zrobić aby był taki jak w ...
===
Złożyć w harmonijkę? Można też złożyć w drugą stronę - bedzie jak M.

waldek
===

1. Data: 2005-02-11 20:03:03

Temat: I do Madzi B., Re: Do Krysi T.
Od: "dzudzu" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> 1. Hotdog. Jak zrobić aby był taki jak w ...
> 2. Hamburger. Jak zrobić aby był taki jak w ...
3. Nóżka. Jak zrobić, aby była jak Colonela
4. Banan w lawendzie. Jak zrobić, aby był jak na konferencji w ...
d.

1. Data: 2005-02-11 20:03:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Feb 2005 20:54:02 +0100, "JerzyN"
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

>1. Hotdog. Jak zrobić aby był taki jak w ...
>2. Hamburger. Jak zrobić aby był taki jak w ...

Hotdoga, od razu sie przyznaje, nie przezylam...moze to zanim
zaczelam czytac/pisac tu

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-11 20:04:39

Od: "dzudzu" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> Hotdoga, od razu sie przyznaje, nie przezylam...moze to zanim
> zaczelam czytac/pisac tu

Zaraz Trepczyk napisze o klimakterium
d.

1. Data: 2005-02-11 20:05:10

Temat: Re: I do Madzi B., Re: Do Krysi T.
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2005 21:03:03 +0100, Waćpanna lub Waćpan *dzudzu*, w
wiadomości news:<news:cuj39o$n4d$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> 4. Banan w lawendzie. Jak zrobić, aby był jak na konferencji w ...

dżudżu przestań, bardzo proszę. jak myślę o bananach w lawendzie to mam
hmmm... skurcze żołądka wskazujące na zdecydowane zniesmaczenie. o.

no ale ja w ogóle nie cierpię lawendy. kojarzy mi się ze starymi babami, co
ją wieszają w szafach (no offence do pań, które to robią, ja znam tylko te
stare i dziwne).
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-11 20:15:13

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzudzu" <d...@r...pl>
> Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

:-)
Wyniki 1 - 100 spośród około 658,000 dla zapytania hotdog. (Znaleziono w
0,31 sek.)

> Zaraz Trepczyk napisze o klimakterium
> d.

Przyda ci się ta wiedza szybciej niż się spodziewasz.
Fajnie, co? Potrolujemy jeszcze?
Nie tylko ty to potrafisz jak widać.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-11 20:23:15

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tatiana napisał:
> [...]
> ją wieszają w szafach (no offence do pań, które to robią, ja znam tylko te

Miód mi lejesz na serce :)
Myslałam,że tylko ja nie cierpię woni lawendy i uciekam przed tymi
mydełkami i innymi "pachnidełkami" o zdechłolawendowym kolorku gdzie
pieprz rośnie. Bo pieprz mi miły, szczególnie świezo zmielony :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2005-02-11 20:25:23

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2005 21:23:15 +0100, Waćpanna lub Waćpan *BasiaBjk*, w
wiadomości news:<news:cuj489$b4h$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> mydełkami i innymi "pachnidełkami" o zdechłolawendowym kolorku gdzie
> pieprz rośnie. Bo pieprz mi miły, szczególnie świezo zmielony :)

Pieprz tak, jest wyrazisty, ale lawenda jest dla mnie tak mdła i dusząca, że
szkoda gadać. I kolor też ma jakiś taki mało intersujący. A do tego jest
tego wszędzie pełno zawsze. A ja bojkotuję i już!

1. Data: 2005-02-11 22:42:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Feb 2005 21:25:23 +0100, Tatiana
<yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

> [...]
>szkoda gadać. I kolor też ma jakiś taki mało intersujący. A do tego jest
>tego wszędzie pełno zawsze. A ja bojkotuję i już!

Bylas w Prowansji tak od czerwca naprzod? Kolor lawendy
kwitnacej jest daleki od malo interesujacego :PPP
Ale prawda, tam jest wszedzie... i bardzo ciekawie wyglada.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Kartoflak
zrobiłam ciasto...