Do Leo :-)

1. Data: 2017-06-11 19:50:52

Temat: Do Leo :-)
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mam takie zapytanko. oglądałam twoje rodzinne fotki i ciekawi
mnie jak udało się wam utrzymać dobra wagę u syna z downem? :-)

2. Data: 2017-06-13 19:13:22

Temat: Re: Do Leo :-)
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> mam takie zapytanko. oglądałam twoje rodzinne fotki i ciekawi mnie
> jak udało się wam utrzymać dobra wagę u syna z downem? :-)

N samym początku rehabilitacji Wojtka pod kierunkiem Instytutów
Osiągania Ludzkich Możliwości w Filadelfii, PA postawiono nam warunek
konieczny, zmianę diety całej rodziny na makrobiotyczną, spełniającą
ichnie wymagania. Nie była to dieta całkowicie wegetariańska ale taka
prawie. O szczegółach mogłabyś się dowiedzieć od Teresy M., bo mnie
detale przez te lata uleciały już z głowy. A ponadto bardzo mało w tym
uczestniczyłem jako, że cały czas pracowałem w USA dla zabezpieczenia
finansów i logistyki a rehabilitacja była prowadzona przede wszystkim w
Polsce przez Teresę M.

Dietę uzupełniały suplementy no i ćwiczenia: raczkowanie, pełzanie,
przewroty w przód i w tył, gwiazdy, bieganie na czas aż do osiągnięcia
10 km, "chodzenie" - w pozycji wiszącej rękami - po poziomo zawieszonej
drabinie. I to było powtarzane kilka razy dziennie. Ponadto ćwiczenia
koordynujące ruch i wzrok oraz ćwiczenia stymulujące rozwój
intelektualny oraz sterowanie zawartością tlenu i dwutlenku węgla we
krwi przez tzw. maseczkowanie oraz podawanie mieszanki O2-CO2.

To by było na początek tyle. Jeżeli masz jakieś pytania ponadto to pytaj.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

3. Data: 2017-06-13 19:46:01

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 19:13, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> krwi przez tzw. maseczkowanie oraz podawanie mieszanki O2-CO2.
>
> To by było na początek tyle. Jeżeli masz jakieś pytania ponadto to pytaj.

pytam, bo ludzie z zespołem downa zazwyczaj mają hiperfagie
plus(często) inne zaburzenia metaboliczne, a jeśli dodać do tego
specyficzne cechy wyglądu, to otyłość wydaje się niemal nieunikniona.
dlatego gdy zobaczyłam twojego syna byłam w szoku że taki szczupaczek i
nie wydawało mi się żeby można to było osiągnąć bez wysiłku. a teraz,
udaje mu się utrzymać wagę?

---
Avast.

4. Data: 2017-06-13 20:38:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> [...]
> taki szczupaczek i nie wydawało mi się żeby można to było osiągnąć
> bez wysiłku. a teraz, udaje mu się utrzymać wagę?

Od początku nie był zbyt otyłym chociaż był dość pulchny. Rehabilitacja
wpłynęła jednak zdecydowanie na poprawę jego formy fizycznej, bo
psychicznie zawsze był bardzo pogodnym dzieckiem. Fochy miewał ale
raczej rzadko. A te zdjęcia, które są w sieci pochodzą z okresu 23-27
lat temu. Od tamtego czasu (grudzień/styczeń 1994) syna nie widziałem a
jedyne jego zdjęcie, gdzieś z ok. 2 lat temu, to widok z tyłu gdy
spaceruje ze swoim siostrzeńcem Antosiem synem Kasi (zdjęcie na stronie
Antosia). I wydaje się, że jednak tę dobrą formę traci gdyż przybyło mu
trochę kilogramów. Gdy Teresa M. odwiedziła mnie 2 lata temu
dowiedziałem się, że u Wojtka wystąpiły pierwsze objawy Alzheimera. I
chociaż tę informację traktuję jako fake news, puszczoną po to by mnie
rozmiękczyć, bym się ulitował i bym przestał domagać się od niej
przyznania błędu. Nie dociera do niej, że jestem jej za ten "błąd/nie
błąd" wdzięczny a chodzi tylko o to by powiedziała Prawdę. By uznała, że
się pomyliła, i by się przestał bać, że spadnie na nią za to kara. Ona
niestety żyje w stworzonym przez siebie świecie kłamstwa i iluzji
sądząc, że uda się jej mnie omamić i jeszcze raz oszukać. Ale nie tędy
wiedzie droga do porozumienia.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

[imigranci] Nie żałuję już Niemców.
Islam to nienawiść.
Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.