Do Leo ;-)

1. Data: 2017-06-24 15:45:32

Temat: Do Leo ;-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

JA
Gdyby szatan na chwilę mógł wynijść sam z siebie,
Toby w tej samej chwili już ujrzał się w niebie.

2. Data: 2017-06-24 15:48:02

Temat: Re: Do Leo ;-)
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> JA
> Gdyby szatan na chwilę mógł wynijść sam z siebie,
> Toby w tej samej chwili już ujrzał się w niebie.

Rymowanek Ci się zachciewa, Pinokio? :-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

3. Data: 2017-06-24 15:52:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 15:48, LeoTar Gnostyk pisze:

> Rymowanek Ci się zachciewa, Pinokio? :-)

To nie moja twórczość, to Mickiewicz
Ale w tej rymowance mówi podobnie jak Kisielewski.
"Móc zobaczyć siebie tak, jak nas widzą inni - takie doświadczenie
mogłoby zmienić wszystko."
żebyś zechciał kiedyś na próbę przyjąć hipotezę że się mylisz...
nie bądź jak szatan
Ale szatan nigdy nie do swego błędu.

4. Data: 2017-06-24 16:02:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
> mogłoby zmienić wszystko."
> żebyś zechciał kiedyś na próbę przyjąć hipotezę że się mylisz...

Raz w życiu zmieniłem swoje zdanie i dzięki temu stałem się Świadomym
Ojcem i Człowiekiem. Nie ma takiej opcji (i potrzeby) bym zmienił zdanie
po raz drugi.

5. Data: 2017-06-24 16:10:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 16:02, LeoTar Gnostyk pisze:
> Raz w życiu zmieniłem swoje zdanie i dzięki temu stałem się Świadomym
> Ojcem i Człowiekiem. Nie ma takiej opcji (i potrzeby) bym zmienił zdanie
> po raz drugi.

A wiesz co to pokora?

6. Data: 2017-06-24 17:08:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> A wiesz co to pokora?

To, że mam poczucie własnej wartości i nie wstydzę się tego wcale nie
oznacza, że nie jestem pokorny. Tylko zawistni i niepewni siebie durnie
pewność siebie oceniają jako brak pokory.

7. Data: 2017-06-24 19:42:50

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 17:08, LeoTar Gnostyk pisze:

> To, że mam poczucie własnej wartości i nie wstydzę się tego wcale nie
> oznacza, że nie jestem pokorny. Tylko zawistni i niepewni siebie durnie
> pewność siebie oceniają jako brak pokory.

99% ludzi nie ma pojęcia czym właściwie jest pokora choć chętnie szasta
tym słowem w odniesieniu do siebie. ta cecha najczęściej kojarzona jest
z cierpliwym znoszeniem np. choroby itp. tymczasem, pokoro to stan
umysłu który potrafi być uniżony ale nie czołobitny. człowiek pokorny
nawet jeśli przewyższa drugiego pod każdym względem nigdy nie da mu tego
odczuć(ot taka niePROSTA sztuczka). uwielbiam pokornych ludzi. wielkich
a jednocześnie małych na własne życzenie. :-)

8. Data: 2017-06-24 22:12:10

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 19:42, Aiua40 pisze:

> [...]
> odczuć(ot taka niePROSTA sztuczka). uwielbiam pokornych ludzi. wielkich
> a jednocześnie małych na własne życzenie. :-)

PS. pozdrawiam malkontenta(jeśli tu jeszcze zagląda), tak w nawiązaniu
do kontekstu :-)))) *serce*

Dramat Młynarskiego
Popieram PiS
Toksyczny kefir