Wielka Polka

1. Data: 2017-06-24 11:12:29

Temat: Wielka Polka
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze robie bezplatna reklame i moze obraze uczucia religijne i
moralnosc niektorych obecnych na sali, ale i tak musze sie oddalic i
okrzyki oburzenia do mnie nie dojda.
Urodzona w 1985 r w Koszalinie raperka wystepujaca jako Schwesta Ewa
miala barwna i nieciekawa biografie, a nawet ostatnio sprawe sadowa oraz
areszt. Ale jej tworczosc jest warta uwagi i moze swiadczyc o tym, ze
nie wszyscy migranci sa oporni na interacje i sa niechetni pracy
zarobkowej. A wiec Schwesta Ewa i jej "Halt die Fresse". Poza tym album
"Kurwa"

www.youtube.com/watch?v=Sr1YUB8fpxI
www.youtube.com/watch?v=T3El7F2JnvY

A tutaj troche ciala i tatuaze
www.youtube.com/watch?v=u9uzokgT8HA
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-06-24 11:18:29

Temat: Re: Wielka Polka
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 11:12, silvio balconetti pisze:
> [...]
> nie wszyscy migranci sa oporni na interacje i sa niechetni pracy
> zarobkowej. A wiec Schwesta Ewa i jej "Halt die Fresse". Poza tym album

ani nie wielka ani nie Polka
widzę że stosujesz prowokację w stylu Gazety Wyborczej

3. Data: 2017-06-24 11:41:04

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.06.2017 um 11:18 schrieb pinokio:

> ani nie wielka ani nie Polka
> widzę że stosujesz prowokację w stylu Gazety Wyborczej

Jak zwykle prowokuje. :-) Nie czytam GW, bo nie mam abonamentu.
Btw. dlaczego jak ktos ma inne zdanie to musi byc od GW, Petru lub PO?

4. Data: 2017-06-24 11:43:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 11:41, silvio balconetti pisze:
> Jak zwykle prowokuje. :-) Nie czytam GW, bo nie mam abonamentu.
> Btw. dlaczego jak ktos ma inne zdanie to musi byc od GW, Petru lub PO?

Widocznie mylę Cię z użytkownikiem Olaf Frikiov Skiorvensen czyli
Belzebubem.

5. Data: 2017-06-24 11:55:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> nie wszyscy migranci sa oporni na interacje i sa niechetni pracy
> zarobkowej. A wiec Schwesta Ewa i jej "Halt die Fresse". Poza tym album

Nobla jej!

6. Data: 2017-06-24 11:56:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 11:55, XL pisze:

> Nobla jej!

I jaka odważna i dorosła - nazwała swój album "Kurwa" !

7. Data: 2017-06-24 13:19:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> I jaka odważna i dorosła - nazwała swój album "Kurwa" !

O kurwa. //odwaga

8. Data: 2017-06-24 14:15:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 13:19, XL pisze:
> O kurwa. //odwaga

Co ludzie widzą w używaniu niecenzuralnych słów?
Tak jak opowiadał jeden kabareciarz: przez wiele minut starał się
rozbawił publiczność na wszelkie sposoby, nic z tego, publika była jak
głaz. Aż wreszcie zdesperowany puścił k.. czy ch.. i otrzymał rechot +
brawa.
Dlaczego tak jest? Czy to jest jakieś poczucie wspólnoty, wtajemniczenia?

9. Data: 2017-06-24 14:18:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 14:15, pinokio pisze:

> [...]
> brawa.
> Dlaczego tak jest? Czy to jest jakieś poczucie wspólnoty, wtajemniczenia?

Albo jakaś kobiecina która wykupiła domenę pierdol.ninka.net

10. Data: 2017-06-24 16:07:47

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> I jaka odważna i dorosła - nazwała swój album "Kurwa" !

To i pewno dostała granty unijne

--
Chiron

Uchodzcy
Tulipomania
Nastaje drugi komunizm
Charamsa - papież nie wspiera osób LGBTQ
Przyjdzie czas i na Warszawę.