Nastaje drugi komunizm

1. Data: 2017-06-23 11:07:44

Temat: Nastaje drugi komunizm
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałem że po upadku pierwszego będzie przegięcie w drugą stronę, w
stronę dziewiętnastowiecznego kapitalizmu (Korwin-Mikke, Walter Veith).
Myliłem się, coraz prężniej budowany jest drugi komunizm, jeszcze
bardziej szczelnie zniewalający
Obawiam się, że powstaje plan zatykania trąby
Dokładny plan w którym nie ma już szpar ani dziur (Janerka)
O ile pierwszy komunizm był ateistyczny, materialistyczny, "naukowy",
mechanistyczny, to ten drugi będzie duchowy, ezoteryczny. O ile przedtem
Kościół stanowił silną przeciwwagę,(dzięki czemu upadł komunizm
radziecki) to teraz planuje się przejęcie Kościoła, tak że gdy ktoś
będzie przeciw systemowi będzie mu się wmawiać że jest przeciw samemu Bogu.

2. Data: 2017-06-23 11:20:01

Temat: Re: Nastaje drugi komunizm
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> radziecki) to teraz planuje się przejęcie Kościoła, tak że gdy ktoś
> będzie przeciw systemowi będzie mu się wmawiać że jest przeciw samemu Bogu.

Spoko.
Kościół jest słaby, bo znów ludziom (wiernym i niewiernym) jest ZA dobrze.
Nie planuje się przejęcia Kościoła. Planuje się zmuszenie go do walki o
swój byt i istnienie - tylko wtedy Kościół się umacnia w ludziach.
Pamiętasz jak to się stało za komuny.? Tak, jak w czasach pierwszych
chrześcijan.

Teraz jest znowu słaby, więc znowu trzeba go umocnić, choć znowu wielu
przez to zginie. Islam w natarciu.
Franciszek to wie, dlatego każe przyjmować muzułmanów i umywać im nogi. On
ma Misję.

Której oczywiście nawet jako wierna nie muszę brać pod uwagę, bo to JEGO
misja, nie moja. Ja nie jestem pasterzem, tylko zestrachaną owieczką.

3. Data: 2017-06-23 11:20:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 11:07, pinokio pisze:
> Dokładny plan w którym nie ma już szpar ani dziur (Janerka)

Co na to poradzić?
Róbmy swoje!
Pewne jest to jedno, że
Róbmy swoje!
Póki jeszcze ciut się chce,
Wojciech Młynarski - Róbmy swoje :
https://www.youtube.com/watch?v=2WrL1l_gABI

Draństwo że lewactwo przywłaszcza sobie Młynarskiego

4. Data: 2017-06-23 11:29:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 11:20, XL pisze:
> [...]
> swój byt i istnienie - tylko wtedy Kościół się umacnia w ludziach.
> Pamiętasz jak to się stało za komuny.? Tak, jak w czasach pierwszych

Czy w ogóle jest dziś ludziom dobrze?
Ale za komuny (pierwszej) było jasne gdzie wróg, w czym oparcie.

5. Data: 2017-06-23 11:41:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez to zginie. Islam w natarciu.
> Franciszek to wie, dlatego każe przyjmować muzułmanów i umywać im nogi. On

Twierdzisz że Franciszek ma misję celowo doprowadzić do prześladowania
Kościoła by obmył się we krwi?

6. Data: 2017-06-23 11:45:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 11:20, pinokio pisze:
> Wojciech Młynarski - Róbmy swoje :
> https://www.youtube.com/watch?v=2WrL1l_gABI

Niestety, tylko pierwsza zwrotka a resztę zmienił na gadki-szmatki
antypisowskie, niestety zgłupiał na starość...

7. Data: 2017-06-23 12:01:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 11:20, XL pisze:
> Franciszek to wie, dlatego każe przyjmować muzułmanów i umywać im nogi. On
> ma Misję.

Moim zdaniem wielką misję miał Benedykt XVI tak przez Ciebie
niedoceniany. To wielki papież niedoceniony przez lud.

8. Data: 2017-06-23 13:17:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Twierdzisz że Franciszek ma misję celowo doprowadzić do prześladowania

Inni doprowadzą - a on to wie. Nie wzywa do walki, bo nie może - dzisiejsze
standardy kościelne tego nie dopuszczają. Co zatem pozostaje? Pozwolić na
dobrowolną rzeź owieczek - i oczywiście w następstwie na naturalny ich
mechanizm obronny. Ile owieczek zginie, to nieważne. Te, które zostaną,
zbudują Kościół Trzeciego Tysiąclecia, właśnie ten, który "nie musi być
liczny" - jak o nim mówił Prymas Tysiąclecia, kard. Wyszyński.

> Kościoła by obmył się we krwi?

To jest dla mnie oczywiste. Tylko to jest w stanie oczyścić KK ze
zgnilizny.

9. Data: 2017-06-23 13:18:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Moim zdaniem wielką misję miał Benedykt XVI tak przez Ciebie
> niedoceniany. To wielki papież niedoceniony przez lud.

Wielki umysł, ale nie wielki papież. Słaby. I za stary. Franciszek zresztą
też jest słaby i za stary.

10. Data: 2017-06-23 13:20:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Wielki umysł, ale nie wielki papież.

Wielki papież porwałby za sobą wiernych. Nikomu oprócz JPII to się dotąd
nie udało.
Ale i to jeszcze nie było TO.

Charamsa - papież nie wspiera osób LGBTQ
Przyjdzie czas i na Warszawę.
STOP bezkarności "uchodźców"!!!
Za mało i nie takie.
Czerwonka w Wiedniu.