Nastaje drugi komunizm

11. Data: 2017-06-23 13:31:09

Temat: Re: Nastaje drugi komunizm
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 13:17, XL pisze:
> mechanizm obronny. Ile owieczek zginie, to nieważne. Te, które zostaną,
> zbudują Kościół Trzeciego Tysiąclecia, właśnie ten, który "nie musi być
> liczny" - jak o nim mówił Prymas Tysiąclecia, kard. Wyszyński.

Takie plany to może mieć Bóg

12. Data: 2017-06-23 13:33:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 13:20, XL pisze:
> Wielki papież porwałby za sobą wiernych. Nikomu oprócz JPII to się dotąd
> nie udało.
> Ale i to jeszcze nie było TO.

Czasem nie porywa:
Shocking : Catholic Cardinals and Bishops Refuse To Shake Hands With
Pope! Benedict XVI
https://www.youtube.com/watch?v=6LmOpcP0M40

13. Data: 2017-06-23 14:25:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Takie plany to może mieć Bóg

No właśnie 3-)
A kogo (tzn. czyje plany) reprezentuje na Ziemi papież, jeśli jest DOBRYM
papieżem?

14. Data: 2017-06-23 14:30:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Czasem nie porywa:
> Shocking : Catholic Cardinals and Bishops Refuse To Shake Hands With
> Pope! Benedict XVI
> https://www.youtube.com/watch?v=6LmOpcP0M40

Zawsze mówię, że Niemiec Niemcem pozostanie - choćby i sutannę nosił.
Wyjątki (jak właśnie Ratzinger), które potrafią odrzucić od siebie to
niemieckie przekleństwo mentalne, czynią regułę tym mocniejszą.

15. Data: 2017-06-23 14:36:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 14:25, XL pisze:
> No właśnie 3-)
> A kogo (tzn. czyje plany) reprezentuje na Ziemi papież, jeśli jest DOBRYM
> papieżem?

Przyznaję że papież Franciszek nie jest moim ulubionym papieżem.
Nic na to nie poradzę
Zostały wspomnienia:
Golec Uorkiestra-Do Wadowic wróć (Jan Pawel II)
https://www.youtube.com/watch?v=pzxjs_7CiDY

16. Data: 2017-06-23 14:38:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 14:30, XL pisze:
> Zawsze mówię, że Niemiec Niemcem pozostanie - choćby i sutannę nosił.
> Wyjątki (jak właśnie Ratzinger), które potrafią odrzucić od siebie to
> niemieckie przekleństwo mentalne, czynią regułę tym mocniejszą.

Naprawdę nie ma to jak Polacy. Mówię nie dlatego że akurat jestem
Polakiem, ale to prawda obiektywna.

17. Data: 2017-06-23 14:48:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Przyznaję że papież Franciszek nie jest moim ulubionym papieżem.
> Nic na to nie poradzę

Moim też nie. Cóż, papież nie jest do lubienia, lecz ma działać na korzyść
swego Kościoła. Trzeba zrozumieć, że często oznacza to, że musi działać
wbrew indywidualnym interesom wiernych.
Tak jak dobre zarządzanie społeczeństwem oznacza też ofiary.

18. Data: 2017-06-23 14:50:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Naprawdę nie ma to jak Polacy. Mówię nie dlatego że akurat jestem
> Polakiem, ale to prawda obiektywna.

Ja też tak mówię i zawsze tak będę mówić - i nie mam obowiązku być
obiektywna wobec swego narodu, wszak uważam się za patriotkę-nacjonalistkę
:-)

19. Data: 2017-06-23 14:54:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 14:50, XL pisze:
> Ja też tak mówię i zawsze tak będę mówić - i nie mam obowiązku być
> obiektywna wobec swego narodu, wszak uważam się za patriotkę-nacjonalistkę

A ja twierdzę to OBIEKTYWNIE. Kiedyś uważałem Anglików za najlepszy
naród. Jak by nie było to Maryja jest Królową Polski.

20. Data: 2017-06-23 15:49:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 11:20, XL pisze:

> Kościół jest słaby, bo znów ludziom (wiernym i niewiernym) jest ZA dobrze.
(...)

> Teraz jest znowu słaby,

http://natemat.pl/146105,ta-mapa-robi-furore-w-sieci
-ile-w-niej-prawdy

> więc znowu trzeba go umocnić, choć znowu wielu
> przez to zginie. Islam w natarciu.

Mam taki racjonalizatorski pomysł: uwolnić państwo o religii.
Mniej ludzi zginie.
Ale pewnie, po katolicku, ci się to nie spodoba, że mniej ludzi zginie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Charamsa - papież nie wspiera osób LGBTQ
Przyjdzie czas i na Warszawę.
STOP bezkarności "uchodźców"!!!
Za mało i nie takie.
Czerwonka w Wiedniu.