Do Ninki (i wszystkich, ktorych to obchodzi)

1. Data: 2000-08-21 09:22:47

Temat: Do Ninki (i wszystkich, ktorych to obchodzi)
Od: "Justyna Wozniak" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ninka!
Prosze, dla swietego spokoju zaloz sobie skrzykne pocztowa typu
g...@h...com, ustaw ja jako adres kontaktowy i moze
wreszcie Pan Mark Smys zostanie usatysfakcjonowany czemu da wyraz
redukujac liczbe swoich bezprzedmiotowych postow. Prosze jako
modemowiec.
Justyna
Ps. Do Pana Marka: Wsciekle sie Pan nudzisz. Zrob Pan cos z tym, i to
szybko.

1. Data: 2000-08-21 10:12:41

Temat: Re: Do Ninki (i wszystkich, ktorych to obchodzi)
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Wozniak wrote:
> Prosze, dla swietego spokoju zaloz sobie skrzykne pocztowa typu
> g...@h...com, ustaw ja jako adres kontaktowy i moze
[..]

Wystarczyłoby, żeby nie była tak nachalna ze swoim pierdol i używała
w nazwie wysyłającego imienia a nie adresu pocztowego z wulgaryzmem.
Zaiste nie wiem, choć jestem już wiele lat na newsach
i PONOĆ - bucha cha cha cha - Nina już to wyjaśniała, dlaczego nie potrafi
poradzić sobie ze skonfigurowaniem czytnika choć jest jakimś tam
soft. eng.. ;((

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-21 20:58:52

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Wozniak" <j...@a...phils.uj.edu.pl> writes:

> [...]
> wreszcie Pan Mark Smys zostanie usatysfakcjonowany czemu da wyraz
> redukujac liczbe swoich bezprzedmiotowych postow. Prosze jako

Jako modemowiec, ustaw sobie filtry w czytniku news. One wlasnie po to
sa, zeby odfiltrowac niechciane posty..

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-21 23:52:19

Temat: Odp: Do Ninki (i wszystkich, ktorych to obchodzi)
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> modemowiec.
> Justyna
> Ps. Do Pana Marka: Wsciekle sie Pan nudzisz. Zrob Pan cos z tym, i to

Marek ma racje.
Chodzi o to ze Niny prowokacje czy tez "gry" powoduja wzrost agresji,
na tej grupie, co pozniej odbija sie w postaci chamskiej ujadanki.
Niny nie specialnie lubie, jej teksty zniose, ale nie lubie
"grupowych ujadanek". I dlatego tez chcialbym zeby troche spasowala,
dla dobra grupy... chyba ze wiekszosc na tej grupie lubi
takie ujadanki (nie wykluczam),
ale ja sie zwijam, jest to nudne - a te ujadanki sa coraz czestsze,
a psychologii (nawej tej "nie kocha mnie") jest coraz mniej.
Marek sie nie nudzi a wlasnie slusznie zwraca na to uwage.
A potem wszyscy beda narzekali, ze ta grupa "same pomyje".
Smutne jest dla mnie to ze wiekszosc grupy wstawia sie za
Nina-"podkopywaczka", ktora zreszta jest generalnie
dosc niesypatyczna jak dla mnie. I nie ma sie co obrazac...
Czyzby wiekszosc ludzi byla w takiej samej "pozycji"?

Pozdrowienia! Duch

PS. Ciekawe Justyno, ze Nine "zakwalifikowalas" jako pokrzywdzona
przez "zgreda"? Nie czujesz o co tu tak naprawde chodzi?

1. Data: 2000-08-22 01:07:38

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:
> Jako modemowiec, ustaw sobie filtry w czytniku news. One wlasnie po to
> sa, zeby odfiltrowac niechciane posty..

Nie no! Przegiełaś teraz Nina! Ustaw sobie pole "From" jako Nina
(taki guru komputerowy i tego nie potrafi???) bez pierdolenia to
ludzie sobie spokojnie filtry pozakładają. A tak to w każdym cytowanym
liście będą się o Twoje pierdolenie ocierać :(((((

Zdrówka
Arek

1. Data: 2000-08-22 07:24:54

Od: "Justyna Wozniak" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisal:
[ciach]
: PS. Ciekawe Justyno, ze Nine "zakwalifikowalas" jako pokrzywdzona
: przez "zgreda"? Nie czujesz o co tu tak naprawde chodzi?

Nie jestem po niczyjej stronie i nikogo nie kwalifikowalam. Nina mi nie
przeszkadza (jej swiete prawo ignorowac kogos, kto jej nie odpowiada i
pisac co ma ochote- zawsze masz wyjscie w postaci kill file'a) a Pan
Smys nie ma chyba nic lepszego do roboty, wiec rozpetal wojne o
pietruszke.
Justyna

1. Data: 2000-08-22 07:28:04

Od: "Justyna Wozniak" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisal:
[ciach]
[...]

A tak na marginesie, mysle, ze warto by sie troche zastanowic nad
sensem wyrazenia 'pierdol.ninka.net'.... moze to wskazuje na dystans, z
jakim Nina podchodzi do sieci. Jezeli tak faktycznie jest (a sa to
jedynie moje przypuszczenia), to ma racje... z calym szacunkiem dla
wszystkich realnych osob znajdujacych sie po drugiej stronie kabla.....

Justyna

1. Data: 2000-08-22 09:51:23

Od: algol <a...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale o co chodzi??
co wam sie nie podoba w domenie pierdol.ninka.net??
nie rozumiem..
:(
chyba nie to, ze 40 mln ludzi.. ee.. - 5 mln, ktore jeszcze nie umieja
czytac i kolejne 2 ktore nie wiedza co to znaczy..:), czyli 33 mln ludzi
rozumieja znaczenie slowa pierdol.. jest jeszcze na swiecie ponad 6 mld
ludzi (minus ci ktorzy nie jarza angielskiego, nie umieja czytac i sa
niepismienni, czyli zostaja 2 - 3 mld..:), dla ktorych pierdol.ninka.net
oznacza po prostu domene zalozona przez czlowieka, ktory cos znaczy w
pewnym okreslonym srodowisku (i znaczy niemalo...)..
ciekawe, co byscie powiedzieli/napisali o czlowieku uzywajacym domeny
pine.algol.net.
??
pewnie nic..
oburzyli by sie tylko francuzi..

pzdr

algol

1. Data: 2000-08-22 10:05:30

Od: "Duch" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedynie moje przypuszczenia), to ma racje... z calym szacunkiem dla
> wszystkich realnych osob znajdujacych sie po drugiej stronie kabla.....

Masz racje, ze to jej sposob na podejscie do sieci (moze zycia?)
i ok,
ale siec to sprzet i tez ludzie, czyli tez ja i inni.
I wlasnie o to mi chodzi, ze pierdolenie innych powoduje
wlasnie wzrost agresji, i nawet nic mi do tego, tylko
to grupa psychologia (w szerokim znaczeniu) a nie
grupa do regularnego pierdolenia... i nakrecania innych...
Wiec dlatego prosilem o delikatne spasowanie,
a nie "pierdolenie" wszystkiego naokolo - to nakreca
i grupa sie robi coraz gorsza.
Pozdrufka, Duch

1. Data: 2000-08-22 10:29:28

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

algol wrote:
> ale o co chodzi??
> co wam sie nie podoba w domenie pierdol.ninka.net??

zgadnij, albo przeczytaj dyskusję.

> nie rozumiem.. :(

czego nie rozumiesz? Tego, że pierdol jest wulgaryzmem

> [...]
> oznacza po prostu domene zalozona przez czlowieka, ktory cos znaczy w
> pewnym okreslonym srodowisku (i znaczy niemalo...)..

I nie potrafi skonfigurować czytnika?? ;)) Chyba znaczy mało...

> ciekawe, co byscie powiedzieli/napisali o czlowieku uzywajacym domeny
> pine.algol.net.
[..]

Ale oni by się oburzyli. Takoż i my się oburzamy na nachalne chamstwo Niny.
I sam adres to pół biedy. Po co on jest w polu From ????

zdrówka
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Re: Fan klub Ninki
Re: Fan klub Ninki
Re: Moje posty
Re: [OT] Posty Moniki Ziel
Re: Fajny pomysl ( Ania Lipek vs Ninka ) :-]